Tom
Vilvoorde, België

Mooi hotel

Beoordeling van Yup Hotel
4,0 van 5 bollen27 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Aangename mooie kamer waar alles in het teken van zwart staat, wel iets kleinere douche, maar wel goedgemaakt door de regendouche die er staat
Zeer goede ligging aan het station en het centrum van Hasselt met verschillende winkeltjes en restaurants die op wandelafstand in de buurt liggen
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel lobby
1.5 km van Yup Hotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Hasselt bekijken
Beoordeeld op 12 februari 2024

Met mijn dochter een dagje Hasselt en een nachtje in het Yup Hotel geboekt,een hele kleine kamer hadden we ,maar we hadden zoiets van ok het is maar om te slapen en voor 1 nachtje.
Helaas is van slapen niets in huis gekomen ons buren naast ons hadden zware ruzie die uit de hand liep waar er ook geslagen werd je hoorde letterlijk alles tegen de grond gaan,naar de balie gebeld om dit te melden en ze gingen komen kijken dit was om 1u s'nachts om 3u was dit nog bezig wij hadden echt zoiets van zijn wij nu de enige die dit horen!om 4u is het stiller geworden en hebben we nog wat kunnen slapen.
Dit s'morgens nog eens gemeld en ze vielen allemaal uit de lucht niemand wist van iets.
Mij zien ze daar niet meer terug!

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 7 februari 2024 via mobiele applicatie

Bij ontvangst was de persoon aan de receptie zeer vriendelijk, hij wees op enkele praktisch info. Echter vergat hij erop te wijzen dat het ontbijt diende gereserveerd te worden (ondanks het feit dat onze bon overnachting + ontbijt was). Dit zou later nog een probleem geven.

Eerst wat betreft de kamer (Cabin): Gezellige kamer, wel met weinig compartimenten: De geur van de toilet loopt snel over in de slaapkamer. Buiten een beetje stof viel de kamer voor één nacht echter goed mee.

Nu echter het probleem dat volgende de ochtend erna wegens het gebrek aan communicatie tijdens het inchecken: Er was geen ontbijt voorzien voor ons. Nu werd er aan ons gevraagd een ‘lunch toelage’ te betalen en het ontbijt. We vonden dit al raar en kaarten dit later bij de check out aan dat we de omstandigheden van het ontbijt en het extra betalen niet prettig vonden. Vervolgens werden we onvriendelijk beschuldigd dat dit ons probleem was en dat het ons fout was. Persoonlijk heb ik 5 jaar horeca ervaring en dit is NIET hoe je omgaat met een fout van je zaak.

Kort samengevat: Kamer is oké voor een overnachting, de klantenservice is zeer slecht.

Kamertip: Vermijdt het ontbijt en interactie met het personeel. Het zal je verblijf prettiger maken
Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 2 januari 2024 via mobiele applicatie

De kamers waren veel te klein we waren daar voor 3 nachten, en niemand gezien in die 3 dagen om lakens of handdoeken te verversen de kast had 1 kapstokje voor hemden en kleedjes op te hangen voor oudejaar te vieren het was er vreselijk nooit meer een yup hotel voor ons

Kamertip: Boek dit hotel niet
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 27 december 2023

Vriendelijk personeel, propere kamers, vlotte Service. Daar zeker niets op aan te merken.

1 belangrijke opmerking: bij het inchecken werd gevraagd naar een uur om te ontbijten, we namen het laatste slot (van 10u tot 11u), daar het slot er voor al volledig vol was en vroeger dan 9u kozen we bewust niet omdat we toch eens wat wouden uitslapen.

10u10 waren we in de ontbijt ruimte en daar was zo goed als alles op. Geen beleg meer, nog 3 pistolets, nog wat cornflakes, sapjes zo goed als uit,.... Dus zeer weinig nog. Rond 10u30 werd plots toch nog wat aangevuld omdat er weer meer volk bijkwam maar hetgeen werd Aangevuld was onvoldoende voor iedereen. Toen wij aankwamen zagen we mensen pancakes en dergelijke eten, helaas werd er voor ons niets meer bij gemaakt. zeer jammer, zeker als je weet dat dit ontbijt ons €16 per persoon kost.

Kamertip: Kies ofwel zeer vroeg voor het ontbijt ofwel geen.
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 7 oktober 2023

Bij aankomst was de receptioniste heel vriendelijk. Het hotel had een vreemd geurtje, niet echt om vrolijk van te worden.
De kamer (standaard) is mini en heel basic. (Geen zitplek, zeer verouderd maar dat is duidelijk in heel het hotel) De douche is versleten: douchekoppen verkalkt, doucheknop afgebladderd, voegen beschimmeld.. Wanneer de keuze is om tapijt te gebruiken op de vloer en wanden, zou het logisch zijn om deze ook proper te houden. Helaas was dit niet het geval. De stoffen bekleding van het ‘bedhok’ zat vol met vlekken die dan door het indirecte licht ook nog extra in de verf werden gezet. Op de vloer was een stoflijn te zien op de randen van het vast tapijt.

Naast de hygiëne liet ook de geluidskwaliteit te wensen over. Om 3u30 dachten de buren gezellig te douchen en ze namen ook de tijd hiervoor, waardoor ik geen oog dicht deed. Vanaf 6u begonnen de andere gasten aan hun ochtend en was slapen dus opnieuw geen optie.
Het bed is niet van goede kwaliteit, dunne matras met topper, dus ik begrijp dat mensen vroeg op zijn of ‘s nachts douchen 😝.

Het weinig positieve is dus de ligging van het hotel en de vriendelijke receptioniste.

Kamertip: Boek een ander hotel
Datum van verblijf: oktober 2023