Sylvianne A

Slecht en onverzorgd hotel

Beoordeling van Yup Hotel
1,0 van 5 bollen2 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
De kamers waren veel te klein we waren daar voor 3 nachten, en niemand gezien in die 3 dagen om lakens of handdoeken te verversen de kast had 1 kapstokje voor hemden en kleedjes op te hangen voor oudejaar te vieren het was er vreselijk nooit meer een yup hotel voor ons
Datum van verblijf: december 2023
Kamertip: Boek dit hotel niet
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel lobby
vanille suite
5.7 km van Yup Hotel
Meer hotels in Hasselt bekijken
Beoordeeld op 27 december 2023

Vriendelijk personeel, propere kamers, vlotte Service. Daar zeker niets op aan te merken.

1 belangrijke opmerking: bij het inchecken werd gevraagd naar een uur om te ontbijten, we namen het laatste slot (van 10u tot 11u), daar het slot er voor al volledig vol was en vroeger dan 9u kozen we bewust niet omdat we toch eens wat wouden uitslapen.

10u10 waren we in de ontbijt ruimte en daar was zo goed als alles op. Geen beleg meer, nog 3 pistolets, nog wat cornflakes, sapjes zo goed als uit,.... Dus zeer weinig nog. Rond 10u30 werd plots toch nog wat aangevuld omdat er weer meer volk bijkwam maar hetgeen werd Aangevuld was onvoldoende voor iedereen. Toen wij aankwamen zagen we mensen pancakes en dergelijke eten, helaas werd er voor ons niets meer bij gemaakt. zeer jammer, zeker als je weet dat dit ontbijt ons €16 per persoon kost.

Kamertip: Kies ofwel zeer vroeg voor het ontbijt ofwel geen.
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 7 oktober 2023

Bij aankomst was de receptioniste heel vriendelijk. Het hotel had een vreemd geurtje, niet echt om vrolijk van te worden.
De kamer (standaard) is mini en heel basic. (Geen zitplek, zeer verouderd maar dat is duidelijk in heel het hotel) De douche is versleten: douchekoppen verkalkt, doucheknop afgebladderd, voegen beschimmeld.. Wanneer de keuze is om tapijt te gebruiken op de vloer en wanden, zou het logisch zijn om deze ook proper te houden. Helaas was dit niet het geval. De stoffen bekleding van het ‘bedhok’ zat vol met vlekken die dan door het indirecte licht ook nog extra in de verf werden gezet. Op de vloer was een stoflijn te zien op de randen van het vast tapijt.

Naast de hygiëne liet ook de geluidskwaliteit te wensen over. Om 3u30 dachten de buren gezellig te douchen en ze namen ook de tijd hiervoor, waardoor ik geen oog dicht deed. Vanaf 6u begonnen de andere gasten aan hun ochtend en was slapen dus opnieuw geen optie.
Het bed is niet van goede kwaliteit, dunne matras met topper, dus ik begrijp dat mensen vroeg op zijn of ‘s nachts douchen 😝.

Het weinig positieve is dus de ligging van het hotel en de vriendelijke receptioniste.

Kamertip: Boek een ander hotel
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 31 augustus 2023

Heel kleine kamer, goed voor 1 nacht zoals wijzelf. Wel heel goede locatie. Onze kamer was niet netjes gepoetst .. haren in de douche, het toilet was nog vuil. Niet echt hygiënisch dus. Het bed in een hokje is ook niet zo handig als je naar het toilet moet, moet je over je partner heen .. wel is er koffie beneden en water te krijgen. Locatie top maar niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 27 augustus 2023

Leuk hotel, kamers hebben een speciale inrichting, wat zeker jonge mensen zal aanspreken. een beetje donker wel, maar zover ik kon beoordelen netjes.
heel lekker ontbijt, geweldige bediening, zowel aan het onthaal als 's morgens aan het ontbijt.
had voordien voor een verrassing gevraagd voor de verjaardag van mijn man en dit is met vol enthousiasme in orde gebrecht met hartjes en ballonnen op de koop toe!

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 26 augustus 2023

Ze doen echt alle moeite om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Geen haardroger op de kamer en de avondmedewerker zei dat er geen was. 's ochtends kreeg ik echter door de vriendelijke ploeg mijn haren nog te drogen na mijn verblijf uit de kamer. Top.
Verder een kleine funtionele kamer met heerlijk bed en proper. Alles is ook vlakbij.

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen