Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Agoda.com
Expedia.comUS$ 87
Hotels.comUS$ 87
TravelocityUS$ 87
Beoordeeld op 4 december 2022

Heel compact, niet voor lange mensen en weinig verlichting in de kamer.
Geen deuren in de kamer, enkel gordijnen.
Goede ligging, op wandelafstand van het centrum.
Voldoende en goed ontbijt, vriendelijk personeel .

Kamertip: Heel compact, niet voor lange mensen
Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 27 november 2022 via mobiele applicatie

De kamer was zeer klein en niet proper en fris. Onder ons bed vonden we een charcuteriedoosje met kippewit van de vorige gast.
Na klacht hierover, werd ons beloofd dat de kamer opnieuw gekuist zou worden. Dit gebeurde duidelijk niet! Ter compensatie stond er een mini flesje cava op de kamer! Een schande!
We betaalden 125 eur! Dit hotel is niet eens de helft waard!

Beoordeeld op 20 november 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel, mooie ligging. Alleen geen parkeergelegenheid. Kamer was prima in orde had alles. Bedden wel vrij hard, maar absoluut niet slecht. Donkere kamer, maar prima verlichting. Badkamer was wel het net niet. Was echt helemaal in orde maar had toch net even beter gekunt door bijvoorbeeld deglazen wand langer te maken en geen douchegordijn op te hangen, maar wel een heerlijke douche...

Beoordeeld op 20 november 2022

Het YUP hotel is zeker aan te raden, is nu de 3de keer dat ik er geweest ben. En ben nog steeds tevreden van netheid, de vriendelijkheid, super lekker ontbijt. En het zijn super bedden, ik had de 2de avond om 21.30 u al in slaap gevallen lag zo lekker knus in mijn bed en met mijn kussens om mij heen en warme donsdeken. Enige dat ik mis van enkele jaren terug is de snoepjes in de kamer, maar dat zal door de covid zijn veronderstel ik dat die weg is, mss kleine tip drank automaat zetten bij de inkom voor frisdrank en snoepkes tegen betaling , nu moest ik naar de spar om cola en snoep. Maar het is een top locatie alles is vlakbij, kortom mij zien jullie terug in 2023 .I love YUP

Beoordeeld op 20 november 2022 via mobiele applicatie

Enorm aangenaam verblijf, uitzonderlijk vriendelijk personeel. Ontbijt meer dan voldoende aanbod, zeer hygiënisch, …

Enige opmerkingen:
* beetje te weinig licht op de kamer, maar dat past wel in de setting
* douche-gordijn is te kort, waardoor de badkamervloer (die sowieso al glas is), erg nat wordt.