Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 72
TravelocityUS$ 57
Agoda.comUS$ 72
Beoordeeld op 20 juni 2022 via mobiele applicatie

Toffe ingerichte, propere kamer! Heel vriendelijk personeel, een heel lekker ontbijt met alles erop en eraan...onze kamer was mooi versierd wegens ons 5 jarig jubileum, heel leuke verrassing :-) wij komen zeker nog terug!!!

Beoordeeld op 19 juni 2022

We hadden er meer van verwacht, zeker op basis van de recensies. Erg kleine claustrofobische kamer, simpele douche en een waterkokertje met wat koffie is toch wel echt het minste dat we verwachtten, maar helaas. Service en ontbijt was verder wel in orde. Misschien dat we gewoon pech hadden met de kamer, maar op basis van deze ervaring gaan we zeker niet terug.

Beoordeeld op 18 juni 2022

kleine kamer en waren aan het verbouwen naast het hotel dus heel vroeg wakker. Konden 's nachts ook niet binnen geraken met onze kaart van de kamer dus moesten wachten tot iemand kwam opendoen. Koffie of water op de kamer kan een meerwaarde betekenen

Beoordeeld op 18 juni 2022 via mobiele applicatie

Alles wat je verwacht is aanwezig , gezellig , leuke hippe kamer,... iedereen is zeer vriendelijk ! Proper , lekker ontbijt en letterlijk 5 min wandelen en je bent in de winkelstraat van Hasselt , 5 min wandelen en je bent aan het water waar je kan tafelen en iets drinken...

Top ervaring wij komen terug !

Beoordeeld op 16 juni 2022 via mobiele applicatie

Net hotel , kleine kamers maar goed ingedeeld. Heel erg mooie badkamer naar mijn mening . Geboekt via bongo bon
Lekker ontbijt met genoeg keuze . Restaurant niet uitgeprobeerd na zien van slechte revieuws. Geen geluid van buitenaf. Vriendelijk personeel .