eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Trip.com102 US$
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Veel te kleine kamer zonder ruimte rond het bed. Lavabo, w.c. en douche klein en enkel met gordijn afgescheiden van de rest van de kamer. Zicht op bouwwerf achteraan. Handdoeken weggenomen zonder vervanging op tweede dag, na vraag toch vers pakket gekregen. Ontbijt heel gewoon zonder warme gerechten.

Kamertip: Kamers zijn volgens mij allemaal dezelfde
Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie

Veel te Kleine kamertjes en bed ook te klein. ik zat met mn hoofd tegen de cabine en met mn voeten ook. De lavabo en de douche waren ook echt mini. Er was ook heel veel lawaai van de werken naast het hotel. de ganse nacht een vervelende waterpomp. Het ontbijt was heerlijk. ook de pizzas zijn echt de moeite waard. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beoordeeld op 17 augustus 2021 via mobiele applicatie

Niet goed. Wij hadden speciaal bij jullie geboekt omdat wij een vivabox bon hadden om te dineren in pasta e pane.
Dit hadden wij vermeldt bij reservatie. Eens toegekomen bleek de bon niet meer bruikbaar. We hebben de bon dan omgeboekt en toen kon deze niet ingegeven worden.
In het pastarestaurant was er geen spaghetti meer, wat ik toch ook maar bizar vind. Bij onze antipasti was bruchetta inbegrepen, maar deze kregen we niet. Toen ik erom vroeg kreeg ik als antwoord dat dit soms met en soms zonder was. Onvoorstelbaar... Ik heb toen wel gezegd dat als het op de kaart staat ze deze moeten geven.
De bedden waren heel oncomfortabel.
Wij komen dus zeker niet terug en zullen geen reclame maken.

Datum van verblijf: augustus 2021
Different Hotels, Eigenaar van YUP Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hi Tine Bedankt om jouw feedback met ons te delen. We zijn blij te lezen dat jouw verblijf bij YUP Hotel naar wens was. Ons restaurant staat inderdaad niet meer ingeschreven bij Vivabox, dit kan je ten alle tijden controleren op hun website. We vinden het jammer om te zien dat dit jouw reviewscore bepaalde. Spreek onze Guest Loving Hosts zeker aan indien er tijdens jouw verblijf iets niet naar wens is, zij helpen je graag verder zodat je met een tevreden gevoel naar huis kan gaan. Yuppie greetings, YUP Hotel

Beoordeeld op 6 augustus 2021 via mobiele applicatie

We hadden kamer 108. Deze is gelegen net boven de ingang waardoor we heel de nacht lawaai hadden van het terras, de ingang en de straat. Om 2u snachts gaan vragen of de terrasgasten binnen konden gaan zitten. Mijn man 1m93 groot kon niet in het bed. Konden niet ontbijten tussen 9u en 10u. Grote spin in de badkamer. Extra kussens gevraagd en nooit ontvangen. Ons zie je hier niet meer terug. Jammer want hotel op zich is wel mooi ingericht en personeel is vriendelijk.

Beoordeeld op 3 augustus 2021 via mobiele applicatie

Veel geluid van in de gang en van buiten.
Wel goeie ontbijt, was wel in zakjes maar het was goed.
Ook gegeten in de restaurant wel lang loeten wachten achter ons eten maar was druk, het was keilekker, veel voor je geld.
Keileuke kamer, badkamer beetje klein maar was doenbaar met ons 2 (moeder en dochter)
Wel te zachte kussens (voor mij persoonlijk)