Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

In tijden van coronalockdown, konden we kiezen, hotel annuleren of er het beste van maken. We kozen voor het laatste en hadden geluk met ons hotel. Het zijn enorm cosy kamers om te vertoeven. Dat het klein was, wist je op voorhand. Het zijn nl. 'cabins' ipv kamers. Maar elke hoek is optimaal benut. De bar mocht niet gebruikt worden maar wij namen de hapjes/drinken mee naar de kamer. Ook het ontbijt was ipv een ontbijtbuffet, breakfast to go of op bed.
Maar de bediening liet te wensen over. Het blijkbaar enige dat de vrouw aan de receptie in deze tijden hoeft te doen, is de mensen openlijk ontvangen.(zat steeds op haar stoeltje op haar gsm, in het hotel was er geen kat te zien). En zelf dat leek een opdracht. Gaf niet aan via welke gang we naar onze kamer gingen, de parking werd ons niet toegewezen en als we ernaar vragen kort en bondig antwoord 'achter het hotel' (het is een eenrichtingsstraat, je moet volledig rondrijden) ipv duidelijk de weg uit te leggen.
Bij het uitchecken ga ik nog vlug langs toilet naast de receptie, de bril bovenaan hing vol bruine spatten! Er ging gelukkig een ontsmettingsmiddel in het toilet. Ik ben dit nadien gaan melden dat er mss best een poestdame eens langsgaat. 'ok' was haar antwoord. Ok? Mss een kleine verontschuldiging is niet misplaatst.
Kortom, zeer tof concept, prachtige lobby en propere kamer maar ik stel me vragen bij de bediening/hygiëne als het hotel wel volboekt is....

Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

Leuk hotel. Gezellige sfeer/uitstraling restaurant en zitgedeelte. Prima kamer. Lekkere douche. Goed geslapen.Geen lawaai. Prijskwaliteit meer dan goed. Driehonderd miljoen miljard x leuker dan standaard hotel.

Beoordeeld op 8 maart 2020

Héél aangenaam verblijf ! Lekker geslapen .. op een cosy kamer ... algemene indruk > hippe inrichting én bediend door zeer vriendelijk & personeel :-) !
Lekker en uitgebreid ontbijt.
Dichtbij het centrum van Hasselt ..

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Gezellige kamers. Uniek concept.
De algemene afwerking kan beter.
De kamer was stoffig en het ziet er naar uit dat ze niet echt gekuist was. De douchekop bladerde volledig af en er was schimmel te zien.
Het hotel ligt op 5min wandelen van het centrum en station.

Het hotel in combo met het resto pasta e penne is een tof concept.
Gezellig voor een nachtje

Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Het concept met de slaapcabine is alvast niets voor claustrofobielijders maar wij vonden het wel gezellig. Lekker ingesloten, ruime tv aan de wand,sfeerlichtjes...maar slecht geslapen. Slechte matras, veel lawaai van buiten. We hadden een kamer op de 5de verdieping maar het was alsof we net naast de autobaan sliepen en het raam open stond. Hoorden alle verkeer (en dat is er wat als je weet dat yup op de ring van hasselt ligt). Veel geruis dus van de wagens. De douche had een stoffen gordijn ipv een waterafstotend gordijn en wanneer je onder de douche stond liep het water zomaar je badkamer in. Het hotel binnenin is zeer donker. Donkere muren, deuren en straalt geen gezeilligheid uit. Voor ons niet voor herhaling vatbaar want bij het opstaan hadden we rugpijn door de versleten matrassen.