Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

Leuk hotel. Gezellige sfeer/uitstraling restaurant en zitgedeelte. Prima kamer. Lekkere douche. Goed geslapen.Geen lawaai. Prijskwaliteit meer dan goed. Driehonderd miljoen miljard x leuker dan standaard hotel.

Beoordeeld op 8 maart 2020

Héél aangenaam verblijf ! Lekker geslapen .. op een cosy kamer ... algemene indruk > hippe inrichting én bediend door zeer vriendelijk & personeel :-) !
Lekker en uitgebreid ontbijt.
Dichtbij het centrum van Hasselt ..

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Gezellige kamers. Uniek concept.
De algemene afwerking kan beter.
De kamer was stoffig en het ziet er naar uit dat ze niet echt gekuist was. De douchekop bladerde volledig af en er was schimmel te zien.
Het hotel ligt op 5min wandelen van het centrum en station.

Het hotel in combo met het resto pasta e penne is een tof concept.
Gezellig voor een nachtje

Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Het concept met de slaapcabine is alvast niets voor claustrofobielijders maar wij vonden het wel gezellig. Lekker ingesloten, ruime tv aan de wand,sfeerlichtjes...maar slecht geslapen. Slechte matras, veel lawaai van buiten. We hadden een kamer op de 5de verdieping maar het was alsof we net naast de autobaan sliepen en het raam open stond. Hoorden alle verkeer (en dat is er wat als je weet dat yup op de ring van hasselt ligt). Veel geruis dus van de wagens. De douche had een stoffen gordijn ipv een waterafstotend gordijn en wanneer je onder de douche stond liep het water zomaar je badkamer in. Het hotel binnenin is zeer donker. Donkere muren, deuren en straalt geen gezeilligheid uit. Voor ons niet voor herhaling vatbaar want bij het opstaan hadden we rugpijn door de versleten matrassen.

Beoordeeld op 6 maart 2020

Niet geslapen op t veel te harde matras. Personeel .... tja.... tieners hé, geen echt management in t hotel. Eerder een Formule1 hotel. Ontbijt...zeker niet doen!!!! Op 5 min van het hotel zoveel goei zaakjes voor ontbijt!!! Ik kom nooit meer naar Yup...