16 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een avondje uitgaan in discotheek de Versuz zijn we hier blijven overnachten. Leuk ingericht hotel, vriendelijk personeel en altijd een hapje en een drankje te krijgen. Ook budget vriendelijk.. Aanrader voor wie last minute nog een aangename slaapplaats zoekt!

Verbleef: juni 2016
DifferentHotels, General Manager van YUP Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2016

Hi Tony. Dank je voor deze leuke review. Tot een volgende keer in YUP ;) - Khaled Naya

17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een kamer geboekt op basis van de foto's op hun site want die spraken mij aan. Wel even onderhandelen want de prijs bij het hotel was hoger dan booking.com.
Maar dat hebben ze in orde gebracht. Vriendelijke en duidelijke info zowel per mail als aan de telefoon.
De lobby (inkom) is heel sjiek en strak, net als de buitenkant van het hotel.
Je krijgt een glaasje cava of fruitsap bij aankomst. Heel hartelijk.
Het extra bed op de kamer (we waren met drie vriendinnen en wilden graag op dezelfde kamer) mankeerde een paar latjes in de bodem maar dat hebben ze met de glimlach hersteld. De kamers zijn basic (witte dekbedden) maar proper. Ik vond het jammer dat er geen frigootje was en dat de venster niet kon blijven staan in klikstand. Ook de lamellen konden niet omhoog omdat het ophaalsysteem stuk was.
Correct ontbijt, voldoende aanbod. Wel super qua ligging om te parkeren en belangrijker nog, te gaan winkelen of eten in het centrum.

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden

Dag Tanja. Hartelijk bedankt voor jouw mooie review. Fijn te vernemen dat jullie verblijf naar wens was! We hebben bewust gekozen om geen minibar in onze YUP Cabins te plaatsen. Alle drank en eten zijn te krijgen in onze bar of Grab & Go. Tot een volgende keer in YUP! - Khaled Naya

27 april 2016 beoordeeld

Vooraf erg aangesproken door het design en het imago...maar dat kunnen ze niet echt ten volle waarmaken. De prijs staat niet in verhouding tot de geboden kwaliteit. Zowel qua onderhoud als qua personeel is er werk aan de hotelwinkel.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden

Beste Geetje. Dank je voor de feedback. Je mag ons altijd mailen (info@yuphotel.com) hoe wij ons kunnen verbeteren volgens jou. We staan uiteraard altijd open voor opbouwende kritiek. :) Yuppie groetjes, Khaled Naya.

20 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had veel meer verwacht propere kamer maar dat is het zowat, zeer slechte isolatie. Venster ging niet dicht op kamer uiteindelijk wat tocht door een aantal boeken tegen gehouden maar nog altijd veel lawaai en niet volledig tochtvrij. We mochten mailen en ze gingen ons dit compenseren, ik denk met een korting voor volgende bezoek we gaan echter niet terug. Ontbijt zeer basic voor die prijs, chocolade en boterkoek niet goed afgebakken deeg zat er nog ongebakken in niet te eten ! Toen we chocomelk vroegen voor ons kindje kon dit mits bijbetaling en na het ontbijt moesten we afruimen, ik heb daar geen probleem mee maar voor die prijs die we betaalden mocht dat wel in de service zitten. Dit is geen place to be. Prijs - kwaliteit niet goed !

Verbleef: april 2016, reisde met vrienden

Beste Bianca. Allereerst hartelijk bedankt voor de feedback. Het hotel is volledig gerenoveerd en open sinds september 2015. Ook de isolatie en ramen hebben een opknapbeurt gehad :) Jammer dat het ontbijt niet aan jullie verwachtingen voldeed. We zullen jouw opmerkingen over het ontbijt intern opnemen. We hopen jullie alsnog eens te mogen ontvangen in het YUP Hotel om jullie eerste ervaring in het niets te doen verdwijnen. Yuppie groetjes, Khaled Naya.

30 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend zijn net terug. We verbleven hier 1 nacht en vonden het super gezellig. De kamers zijn zoals u leest, klein. En met klein, wordt echt klein bedoeld. Dit is iets wat u weet op voorhand dus als u hier op voorhand gemengde gevoelens bij heeft, kan u het beter niet doen.
Het is een leuk concept, hip en vooral gericht op jonge koppels. Ik heb hier heerlijk genoten met mijn vriend. Het bed slaapt heerlijk en het is zeer romantisch en knus.
De badkamer is niet afgesloten, maar eigenlijk is het perfect mogelijk er een schuifdeur tussen te plaatsen. Ik denk dat dat de drempel zou verlagen om ook met bv. meiden onder elkaar te gaan.
We hebben geen ontbijt genomen.

Wij zijn tevreden: ideale ligging, vriendelijk, super proper, leuk concept (echt wel 'different hotels'), romantiek gegarandeerd.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner

Hi Tisha! Bedankt voor deze mooie review. We zijn volop bezig met het uitwerken van een oplossing voor de open badkamer. Het doet ons enorm veel plezier te lezen dat jullie genoten hebben van een romantisch verblijf in onze YUP Cabin. :) We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen. Yuppie groetjes, Khaled Naya.