“Leuk, lekker maar druk”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een eerste keer in 5th avenue. Wat een super drukke bedoening! Maar ondanks dit, een vlotte bediening, althans tot ik de rekening wilde vragen. Dit heeft ~ 15min geduurd om iemand tot ons tafel te krijgen, om dan te horen dat ik aan de kassa moest gaan betalen (lol). Soit. Het eten, want daarvoor kwamen we, was zeer lekker. De mix grill bestond uit 4-5 stukken vlees en was daarbij een goede smaakvolle portie. Zo ook de wok, lekker en voldoende. Maar de salade met geitenkaas was verre van zijn geld waard, gewoon véél te weinig voor het geld dat men ervoor vraagt (>20€). Ik hoop dan ook dan de zaak mijn opmerking ter harte neemt.

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

8jaar dat ik hier kom,het heeft ons hart gestolen. De beste bazin van een Hasseltse zaak, altijd goedlachs en even sympathiek voor zowel groot en klein. Het keuken team doet zoals altijd zijn best om alles tot de puntjes goed te maken en heb nog nooit slecht gegeten. Bediening altijd even vriendelijk echt niks om op aan te merken. Doe zo voort. Wij blijven alvast komen.

2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer sociale ober
Zalig goeie burger! (koninginnenhapje was ook heel ok)
Knuffelbare kok!
Voor herhaling vatbaar dus!

26 april 2019 beoordeeld

Een gezellige bistro met leuk terras op goede locatie maar de kaart houdt geen rekening met mensen die voor vegan kiezen. Vegetarisch met kaas is wel voorzien. Ik vroeg de mozzarella salade zonder mozzarella (als enige haalbare optie) en betaalde volle pot voor wat rucola met een tomaat en enkele schaarse olijven. Jammer genoeg niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: april 2019
18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig zaak met een toffe gastvrouw
Top bediening en zeer lekker eten
En mooie grootte terras buiten
1woord "een top zaak "

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die 5th Avenue bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In 5th Avenue geweest? Deel je ervaringen!