“Zonde van die smerige tafel”
Beoordeling van 5th Avenue

5th Avenue
Geclassificeerd als nr. 40 van 294 Restaurants in Hasselt
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Gereserveerd op een dinsdagavond en dat was geen overbodige luxe. Omdat het één van de populairste restaurants van Hasselt is, is de keet vol, zelfs op een sombere dinsdag. Storend is dat niet - ondanks dat bijna alle tafeltjes bezet waren, kreeg ik niet het gevoel dat het te vol was.

Ondanks dat wij gereserveerd hadden, kregen wij een smerige tafel toegewezen. Dit was opvallend, omdat er andere tafels vrij waren die niet smerig waren. Aangezien ik hier al vaker ben geweest (lunch met studiegenoten, etentje met vriendinnen ...) wist ik dat dit niet de normale gang van zaken was, maar ik was teleurgesteld: het getuigde niet van professionaliteit bij de serveerster van dienst.

Een kwartiertje nadat we de keuze hadden doorgegeven, kregen wij ons eten al. De vegetarische pasta rook overheerlijk en was volop voldoende. Ik kreeg er zelfs drie warme broodjes bij - een verwennerij. Mijn tafelgenoot had een gegrilde kipfilet, een vers slaatje en een kommetje frietjes gekregen, dat ook voor hem - en zijn grote honger - meer dan ruim voldoende was.

De dessertkaart lonkte naar ons, maar dat zal voor een volgende keer zijn. 5th Avenue-team, wij zien u graag spoedig terug.

Datum van bezoek: januari 2019

2 weken geleden beoordeeld

Zaterdag 29 december 2018 om 18u00 bezocht. Indien je niet reserveert, zeker in het weekend, heb je geen plaats. De filet pure was zeer goed. Top kwaliteit, gebakken zoals gevraagd (bleu chaud) met handgesneden frieten. Wat aan de duurdere kant, maar voor de geleverde kwaliteit zie ik dit door de vingers.

12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De tapasschotel voor twee personen is zeker aan te raden! Heel lekker gegeten en vriendelijke en vlotte bediening. Alles was zeker in orde!

Datum van bezoek: januari 2019
30 december 2018 beoordeeld

We reserveerden 2 plaatsen op zaterdag 29/12/2018 om 18u30 en dit voorafgaand aan het concert van Helmut Lotti in de Ethias arena. We arriveerden er om 18u15 en het restaurant op de gelijkvloerse verdieping zat vol met dinerende mensen. We kregen een plaats toegewezen op de verdieping indien gewenst (lagere zitjes). Zo gezegd zo gedaan. Ook veel volk op de verdieping. Vrij snel werd onze drank geserveerd en kregen we een aperitiefhapje (schijfje tomaat met mozzarella en geroosterde pijnboompitten/olijfolie en stukjes gedroogde tomaat). Het mandje met broodjes en boter stond ook al op tafel. We kozen het hoofdgerecht. Op advies van een collega ging ik voor de ribbetjes van het huis. Mijn man ging ervan uit dat deze onvoldoende gegaard gingen zijn omdat de persoon die aan de tafel naast ons zat moeite had om de ribben van elkaar te snijden. Hij bestelde dus een rund hamburger.
We waren wat bang dat we niet tijdig zouden gegeten hebben maar dat viel best mee.
De ribben waren zeeeeeeer lekker, De smaak van honing drong door en het vlees was perfect gegaard. Het waren drie stukken in rackvorm en ik kreeg ze goed gesneden en heb ze daarna in de hand genomen en opgepeuzeld. Mijn man vond het een aangename verrassing dat hij twee burgers (weliswaar van een kleiner formaat) kreeg aangeboden. Hij was zeer tevreden van zijn keuze. De gerechten waren vergezeld van de nodige sausjes en frieten. Persoonlijk zou ik een volgende keer een half uur vroeger komen als we daaropvolgend een concert willen meepikken. Je eet toch minder op je gemak als je de klok moet in het oog houden.

25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet tevreden van ons etentje...
Eten: geen brood bij mijn slaatje.
2 dochters hadden beiden pasta met scampi’s in kreeftensaus. Verschil in aantal scampi’s!!!!
4 kleine mini kroketjes bij het hoofdgerecht....zelf moeten vragen naar kroketjes. Ze kwamen uit de lucht gevallen.
Tarte Tartine: veel te duur voor hetgeen we kregen. Niet veel smaak aan. Ook niet warm.
En nog het ergste!!!!!!
Ik vroeg om te betalen aan de bazin. Ze vroeg om te komen aan de kassa. Dan begint ze te praten met een dienster. En bleef praten en praten met haar. Dus ik blijf beleefd wachten. Dan komt een andere dienster die me dan uiteindelijk wel hielp. We vertrekken met ons gezin en zeggen vriendelijk goedendag en dan durft de bazin aan mij te vragen: “ heeft u eigenlijk al betaald? !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit vonden we zo onbeschoft!!!!!
Ik ga heus niet buiten zonder betalen!!!!
Als de bazin niet zo stond te tetteren dan had ze gezien dat ik betaald had!
Dit is er echt over en heeeeeeeeel onbeleefd!!!!!!!!
Heel klantonvriendelijk!!!

Reizigers die 5th Avenue bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In 5th Avenue geweest? Deel je ervaringen!