“Culturele uitstap: Proeven van Indische gerechten”
Beoordeling van Taste Of India

Taste Of India
Geclassificeerd als nr. 158 van 275 Restaurants in Hasselt
Beschrijving: In de Dorpsstraat 38/3 heeft Veg of India Hasselt de deuren geopend op 15 november 2019. Veg of India is een 100% vegan en veggie Indisch restaurant met elementen van vorige horecazaak in het interieur om het knus te maken.
16 maart 2020 beoordeeld

Met een groep lln de Indische cultuur gaan verkennen. Deze viel bij de meeste leerlingen erg in de smaak. Animatie: sommige lln hebben extreem pikant eten geproefd en dat achteraf ook leren blussen. Voor herhaling vatbaar.
De kostprijs was in verhouding met wat ze gekregen hebben . Water was inbegrepen in onze prijs.

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met Social Deal ingeschreven om de Indische keuken te leren kennen. Het restaurant is klein en gezellig, vriendelijke bediening. Het eten was lekker echter zeer kleine porties

Datum van bezoek: maart 2020
15 februari 2020 beoordeeld

Zijn hier gaan eten op Valentijn en er was toen keuze uit 2 menu's (één vegetarisch en één niet-vegetarisch). De prijs van de valentijnsmenu's waren vrij hoog, zeker vergeleken met de normale prijzen van het restaurant op andere dagen. Daarbovenop waren de porties extreem klein (1 kleine kom rijst voor 4 personen) waardoor je sowieso bv rijst of brood moest bijvragen en die werden dan extra aangerekend zonder te vermelden. Ook thee die inclusief was werd stiekem aangerekend als je voor chai thee koos. Uiteindelijk hebben ze de thee wel terugbetaald nadat we vroegen of dit niet de in de menu zat. Samengevat dus helemaal niet correct, veel betaald voor kleine porties. Dit kan natuurlijk liggen aan het hele valentijngebeuren want op een normale dag is er wel een goede prijs-kwaliteitverhouding en is het een prima restaurant.

Datum van bezoek: februari 2020
bietsrohit, Owner van Taste Of India, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Hallo, het spijt me dit te moeten lezen. Het leek tijdens uw bezoek alsof u heel tevreden was over het eten. Gewone thee was inderdaad inbegrepen in het menu, masala chai niet, maar dit heb ik toch terugbetaald. Ik hoop dat u uw volgende bezoek bij ons beter mag ervaren.

4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke keuken met ruime keuze. Leuke sfeervolle zaak, een Indische inrichting met een moderne twist! De 100% vegetarische/veganistische gerechten zijn een schot in de roos, ook voor de standaard vleeseter. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020
24 december 2019 beoordeeld

Heel lekker restaurant in een heel aangenaam Indisch decor.
Als vegetariër/vegan heb je daar ruim keuze wat het echt makkelijk maakt.
Daarnaast is de personeel vriendelijk en kan je er veel eten voor een schappelijke prijs.
Zeker en vast een aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
bietsrohit, Manager van Taste Of India, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2019

Hartelijk dank

Reizigers die Taste Of India bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Taste Of India geweest? Deel je ervaringen!