“Top adres!!”

Geclassificeerd als nr. 3 van 268 Restaurants in Hasselt
Prijsklasse: € 45 - € 150
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Vous Lé Vous is naast een restaurant waar elke dag met liefde voor het product gekookt wordt ook een Charmehotel met 5 kamers. Vous Lé Vous combineert landelijke rust met culinaire genot en laat u ontsnappen aan de drukte van elke dag. Een heerlijk diner met vrienden of familie, een verrassend weekendje weg met uw partner of een productieve businesslunch met een klant, In Vous Lé Vous wordt u op uw wenken bediend . Als Limburger heeft Giovani een voorliefde voor het gebruik van lokale producten. Deze Belgische en Limburgse lekkernijen verwerkt hij met oog voor detail tot gezonde seizoensgerechten.
21 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is ons favoriete adresje. De altijd hartelijke ontvangst, het gezellige kader, de mooie kamers en het geweldige eten en drinken!

Datum van bezoek: oktober 2023
Giovani Oosters, Eigenaar van Vous Le Vous, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2023

Beste Francis, super fijn om dit te lezen en een mooi compliment waarvoor dank :), heel graag tot een volgende keer, mvg, Giovani

26 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was niet de eerste keer hier en … zeker ook niet de laatste keer!
Opnieuw een topper aan smaakvolle gerechten. De chef neemt zich de tijd om aan elke tafel een gerecht te brengen zodat er ook een kort babbeltje mogelijk is.
Altijd leuk als men ook eens van achter de kookpotten komt en zich als chef laat zien.
Heerlijke aangepaste wijnen. Het geheel voor een eerlijke prijs. Niet goedkoop maar elke euro waard !
TOPTEAM, proficiat over de ganse mijn en bedankt voor deze culinaire streling

Datum van bezoek: augustus 2023
Giovani Oosters, Eigenaar van Vous Le Vous, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2023

Beste Ann, fijn om bovenstaande te lezen, doet ons echt deugd, dank u wel daarvoor en heel graag tot een volgende keer, mvg, Giovani

27 maart 2023 beoordeeld

Lekker ontbijt in buffetvorm met verse producten. Ik kom zeker nog eens terug om de hele beleving eens mee te maken.

Datum van bezoek: maart 2023
Giovani Oosters, Eigenaar van Vous Le Vous, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2023

beste, fijn om te lezen dat u genoten heeft, heel graag tot een volgende keer, mvg, Giovani

12 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon topklasse:superlekker eten en vriendelijke bediening
De maanden gegeten. Lekkere combinaties met kruiden en groenten.
Lekkere alcoholvrije alternatieven

Datum van bezoek: februari 2023
Giovani Oosters, Eigenaar van Vous Le Vous, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2023

Beste, dank voor jullie komst, fijn om te lezen dat jullie genoten hebben, heel graag tot een volgende keer, mvg, Giovani

5 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een koppel vrienden hadden we bij Vous lé vous geserveerd. We hadden een tafeltje met zicht op de keuken activiteiten.

Het was gewoonweg een super ervaring.

Begonnen met een lekker aperitief waarbij een uitgebreid assortiment hapjes werd geserveerd.

Toen we het menu zagen, dachten dat we moesten kiezen tussen de beide voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Het was enkel de keuze voor het hoofdgerecht, de rest was allemaal inbegrepen.

Alles was perfect van smaak, perfect gepresenteerd en super bijpassende wijntjes. In het restaurant was er één kind, en speciaal daarvoor werden frieten gebakken en gepresenteerd in een torentje.

De sfeer en werklust in de keuken en van de bediening waren super.

Na het eten waren we blij om gewoonweg naar boven te kunnen gaan en daar ons bed op te zoeken.

‘S morgens werden we nogmaals verwend met een uitgebreid en super lekker ontbijt.

We gaan zeker terugkomen. Moest het restaurant dichter bij Antwerpen zijn, dan gingen we zeker elke maand, onze vrienden hebben meer geluk.

Bedankt aan het ganse team voor de pure verwennerij.

Datum van bezoek: december 2022
Giovani O, Eigenaar van Vous Le Vous, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2022

Beste, dank voor uw komst en fijne feedback. Heel fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en diner. Heel graag tot een volgende keer. mvg, Giovani

Reizigers die Vous Le Vous bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Vous Le Vous geweest? Deel je ervaringen!