“Fantastische ervaring!”

Vous Le Vous
Geclassificeerd als nr. 4 van 276 Restaurants in Hasselt
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Vous Lé Vous is naast een restaurant waar elke dag met liefde voor het product gekookt wordt ook een Charmehotel met 5 kamers. Vous Lé Vous combineert landelijke rust met culinaire genot en laat u ontsnappen aan de drukte van elke dag. Een heerlijk diner met vrienden of familie, een verrassend weekendje weg met uw partner of een productieve businesslunch met een klant, In Vous Lé Vous wordt u op uw wenken bediend . Als Limburger heeft Giovani een voorliefde voor het gebruik van lokale producten. Deze Belgische en Limburgse lekkernijen verwerkt hij met oog voor detail tot gezonde seizoensgerechten.
28 september 2020 beoordeeld

Giovanni weet ons steeds te verrassen.
Dit keer met onze kinderen. Vegan was geen probleem.
Het volledig arrangementent was zeer geslaagd.
Dank je wel

Datum van bezoek: september 2020
Gi0vaniO, Eigenaar van Vous Le Vous, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2020

Beste, dank voor jullie komst en fijne feedback, graag tot de volgende keer, mvg, Giovani

5 september 2020 beoordeeld

Gisteren gaan eten bij Vous Le Vous om het verlof in te zetten en we hebben een heerlijke avond gehad.
Zowel de gastheer als het personeel deden er alles aan om het ons zo gezellig mogelijk te maken.
We hadden een leuk plekje waar we konden uitkijken op de open keuken. Mooi om zien hoe performant het team van Giovani werkt!
De bordjes waren allemaal verrukkelijk en de timing klopte ook helemaal. Nergens te lang moeten wachten of niets dat te snel kwam.
Als je ziet hoeveel couverts ze op één avond hebben (mét het in acht nemen van alle corona-maatregelen), is dat absoluut geen evidentie.
Ik heb al menig restaurant meegemaakt waar het tempo volledig fout was (zowel te traag als te snel) en dan geniet je toch ook een pak minder van je avond.
Kortom, het was een topavond met eten dat ons geweldig heeft gesmaakt en bediening van een équipe die weet hoe ze haar klanten moet verzorgen.

Datum van bezoek: september 2020
26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

3 jaar geleden hier geweest en vonden het dan al TOP. Vandaar het verlangen om terug te keren. Jammer genoeg konden we niet genieten van het terras maar het eten was er weeral een streling voor je smaakpapillen. De bijpassende , goed gekozen, lekkere wijntjes worden ruim ingeschonken. Is echt thuiskomen, bediening zeer vriendelijk.
Komen zeker terug.

24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je bij Giovanni gaat eten dan weet je dat het superlekker gaat zijn en dat was ook nu weer het geval. Bovendien kan Giovanni rekenen op een topteam dat zorgt voor een uitstekende service.

14 juli 2020 beoordeeld

Dit is een heerlijk restaurant! Alle gerechtjes zijn hoog op smaak en mooi op het bord.
De bediening is zeer attent en vlot. Lekkere wijnen bij elk gerecht. We hadden het verjaardagsmenu met aangepaste wijnen, een ervaring om te herhalen.
De inrichting is modern maar toch heel warm en gezellig. Absoluut aan te bevelen!

Reizigers die Vous Le Vous bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Vous Le Vous geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.