“Een luchmenu dat werkelijk af was”
Beoordeling van Vous Le Vous

Vous Le Vous
Geclassificeerd als nr. 3 van 311 Restaurants in Hasselt
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Vous Lé Vous is naast een restaurant waar elke dag met liefde voor het product gekookt wordt ook een Charmehotel met 5 kamers. Vous Lé Vous combineert landelijke rust met culinaire genot en laat u ontsnappen aan de drukte van elke dag. Een heerlijk diner met vrienden of familie, een verrassend weekendje weg met uw partner of een productieve businesslunch met een klant, In Vous Lé Vous wordt u op uw wenken bediend . Als Limburger heeft Giovani een voorliefde voor het gebruik van lokale producten. Deze Belgische en Limburgse lekkernijen verwerkt hij met oog voor detail tot gezonde seizoensgerechten.
1 week geleden beoordeeld

Eten heel lekker en verfijnd , en dat in een rustige omgeving.Ook wordt er goed rekening gehouden met wensen en is men attent bv met een verjaardag

Datum van bezoek: oktober 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik apprecieer hier zeker dat de gastheer aan tafel komt om het menu voor te stellen. In combinatie met zijn rol in de keuken, vind ik dit echt een voorbeeld van customer delight! Personeel top! Eten hoog niveau! Kortom een aanrader om hier eens te passeren. Waarom geef ik geen 5 sterren? Ik vind het redelijk prijzig maar dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken!

Datum van bezoek: september 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dit adresje stond al jaren op mijn verlanglijstje en eindelijk zijn we hier beland in Wimmertingen, gelegen op een boogscheut van het gezellige Hasselt. Prachtige b&b vooreerst waar we mochten verblijven . Sedert paar maanden uitgerust met verwarmde zwemvijver met wellness . Kamers rustiek met open badkamer en vooral opvallend groot bad . Heerlijk genoten en dan moest Giovani zijn talenten nog bovenhalen. Pure keuken waar je nog herkend wat je eet, heerlijke gewoon . Toffe bediening zowel door de gastvrouw als de keukenbrigade . Je geniet hier van de amuse tem koffie van de Limburgse gastvrijheid aan een prima prijs kwaliteit ! Heerlijk ontbijt met veel verse producten ! We komen zeker terug vanuit het Mechelse !!! Toptoptop ....

Datum van bezoek: september 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne ontvangst. Tof team. Super chef en gastvrouw. Gerechten zoals steeds tot in de puntjes afgewerkt en zeer lekker net als de aangepaste wijnen. Wij komen graag terug.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juli 2019 beoordeeld

het was weer voor de zoveelste keer super goed, steeds zeer vriendelijk en behulpzaam bij aankomst, het eten was weer grandioos, de kamer was ok, dus van aankomst t/m vertrek is alles top

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Vous Le Vous bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Vous Le Vous geweest? Deel je ervaringen!