“Familie feest.”

New Kocept
Geclassificeerd als nr. 150 van 276 Restaurants in Hasselt
2 oktober 2020 beoordeeld

We waren met 27 personen in de feestzaal. 5 bubbels, fantastische organisatie,
Menu na een voorstel van de chef. Heerlijk. Bediening en ontvangst zeer vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2020

1 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren op 31/12 nog met 8 volw. op zoek naar een restaurant in Hasselt om van oud naar nieuw te vieren en het werd 16u na vruchteloos zoeken dat we toch nog aanklopten bij NewKoncept op de Zuivelmarkt. We mochten er om 19u aanschuiven aan het feestmaal. Voor 85 euro all in kregen we apero x 3, 2 hapjes, 2 voorgerechten, het hoofdgerecht en kaas en dessertbuffet. Aangepaste wijnen werden overvloedig vedchonken

31 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was vriendelijk en mooi interieur, maar extreem lang moeten wachten. Meer dan 3h voor enkel een tapas plank en hoofdgerecht terwijl we duidelijk hadden gemaakt dat het hoofdgerecht snel mocht komen. Eten was ok maar niet in lijn met de lange wachttijd.

29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant werd ons aangeraden,aangezien we niet in de buurt wonen hebben we 1u30 gereden hiervoor. Personeel deed heel erg zijn best om ons toch een tafeltje te kunnen geven. We mochten even in de bar (vlak er naast) wachten. Ging een half uurtje duren en we konden de menu al vragen en bestellen. Half uurtje werd en uur en hadden nog steeds geen menu gezien. Uiteindelijk na 3 keer vragen de menu gekregen en toch kunnen verhuizen naar het restaurant. Daar aangekomen nog 2u kunnen wachten op onze tapas plank en vervolgens nog een uur op ons hoofdgerecht. Waren daar binnen om 18u30 en zijn buitengegaan om 22u15. Heel erg jammer dat we zolang moesten wachten zonder hierover te worden gecommuniceerd. Hoofdgerecht steak van de chef, voor mij graag saignant gebakken, helaas was hij nog blue. Dit was de druppel nog een ellendige lange wacht tijd. Personeel was steeds heel vriendelijk maar ze laten hier wel duidelijk nog wat steken vallen. Jammer , mooi concept met vriendelijke mensen maar de keuken laat te wensen over!

28 december 2019 beoordeeld

Aangenaam kader en vriendelijke bediening. Gekozen voor vlees. Wat super is: je kunt zelf het gewicht kiezen voor je vlees. Dit is echt top. En.... de smaak was lekker ! wat er ook leuk is de open keuken ;nu over het vlees dat was heel goed ,allen zou ik een tip willen geven,zo een mooi stuk vlees overgiet je niet met de gevraagde saus doe het in een schaaltje of mooi potje oogt beter en geeft je meer klasse ,wat jullie zeker ook verdienen mijn dochterje haar mosseltje waren ook zeer mooi opgediend en zeer lekker in look room ,de man van het koppel dat bij ons was had een stoofpotje van hert ,en vond het subliem en de hoeveelheid was meer dan genoeg voor een goede eter ,de mix gril voor de vrouwen was ook zeer naar behoren,de frit warren goed gebakken en de tafelwijn was zeer lekker ;als we terug in hasselt zijn gaan we zeker terug komen voor de gezelligheid en zeker voor het eten dat zijn prijs en kwaliteit waard is en de stoelen zitten ook lekker

Reizigers die New Kocept bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In New Kocept geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.