“05/08/2020”

Lento
Geclassificeerd als nr. 13 van 277 Restaurants in Hasselt
5 augustus 2020 beoordeeld

Vlotte, vriendelijke bediening
Alles heel mooi geserveerd en het eten is voortreffelijk! Al lang geleden dat ik nog zo lekker gegeten heb!

Datum van bezoek: augustus 2020

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verborgen pareltje in de Hasseltse binnenstad.
Must go voor elke (non) vegan food lover! Heerlijk vers en vol smaak bereid.
Casual, no nonsens bediening.
Ik kom terug! Jammer dat Aalst of Gent zo geen plekjes heeft
Top top top!

18 juli 2020 beoordeeld

Hier merk je direct dat er met liefde voor het vak gewerkt wordt.
Gerechten en service zijn van sterrenniveau! Wij komen zeker terug.

3 juli 2020 beoordeeld

Heeeeerlijk gegeten! Vlotte bediening, vriendelijk, overheerlijk en prachtige presentatie van de gerechten. Je waant je even in een sterrenrestaurant. Wij komen zeker terug!

3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij genoten. Ik was er al lang naar aan het uitkijken bij Lento te komen eten en het was FANTASTISCH! Super bediending, enorm vriendelijk en legt alles goed uit. Het eten was geweldig, enorm smaakvol. Wij raden het iedereen aan en komen zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Lento bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Lento geweest? Deel je ervaringen!