“Geweldig! ”
Beoordeling van Lento

Lento
Geclassificeerd als nr. 38 van 311 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige smaakcombinaties! vriendelijke bediening! Echt een leuke ervaring en een zeer grote aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

10 augustus 2019 beoordeeld

Super zaak, Super uitbaters & Super food. We komen zeker terug! Doe zo verder :) en voor twijfelaars.. gewoon gaan! You will like it!

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Klein maar fijn zullen we het samenvatten. Alle gerechten zijn vegan. Toen wij er waren was het vol. 3 tafels buiten en ook de achterkamer was volzet. Ze bleven vriendelijk en deden rustig hun werk. Net zoals het hoort.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Al enkele keren geweest en we gaan met plezier terug! Superlekker, origineel, vriendelijke mensen, leuke gezellige sfeer. Kortom: een van onze favoriete adresjes!

Datum van bezoek: juli 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de zaakvoerders als het persoon als de kaart zijn geweldig! Wij zijn vaste klant en elke keer weer komen we met een lach buiten.

Zeker het proberen waard en je gaat aangenaam verrast worden.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Lento bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Lento geweest? Deel je ervaringen!