TripAdvisor

Beoordeling van Lento

Lento
Geclassificeerd als nr. 35 van 311 Restaurants in Hasselt
25 juli 2019 beoordeeld

We zijn er al enkele keren geweest en het heeft niet voor niets de Belgian Vegan Award voor Beste Restaurant 2018 gewonnen!

Gezellig plekje, vriendelijke bediening, gratis water, super lekker en bovendien vegan!

Ons zien ze daar nog wel eens terug!

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker vegan eten, zowel lunch als diner, zowel à la carte als een menu voor een groep. Caesar salade was top, taco’s en nacho’s heerlijk, echt een aanrader!!

22 juli 2019 beoordeeld

Dankzij Lento fan geworden v/h vegan eten.
Super gezellig zaakje, prijs kwaliteit, mooi gedresseerd, origineel, lekker fris water met een smaakje, SUPER vriendelijk! écht een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
21 juli 2019 beoordeeld

Als vegetariër en zelfs vleeseter is dit tóch steeds onze standaard resto-keuze! Top bediening, lekkere voor-ieder-wat-wils gerechten, niet snel-snel en altijd een vriendelijk, lief en een beetje trots antwoord van de eigenares als we vragen "met wat is dit dan eigenlijk gemaakt?"

Een echte aanrader voor veganisten, vegetariërs en iedereen die nieuwsgierig is naar de vegan keuken!

21 juli 2019 beoordeeld

Tweede maal op minder dan een maand tijd. Heerlijk gegeten en gedronken, zeer vriendelijke bediening, zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding. De gratis kan water met een gekozen smaakje is ook een topper.
Als vegetariër héél blij met dit adresje!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Lento bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Lento geweest? Deel je ervaringen!