TripAdvisor

Beoordeling van Lento

Lento
Geclassificeerd als nr. 35 van 311 Restaurants in Hasselt
21 juli 2019 beoordeeld

Tweede maal op minder dan een maand tijd. Heerlijk gegeten en gedronken, zeer vriendelijke bediening, zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding. De gratis kan water met een gekozen smaakje is ook een topper.
Als vegetariër héél blij met dit adresje!

21 juli 2019 beoordeeld

Zelfs als niet-veganist kan je hier lekker genieten! Vooral de mocktails, nacho's en andere tapashapjes vind ik heerlijk, maar ook de hoofdgerechten zijn top. Zeker een aanrader!

21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier al geweest voor een brunch op zondag voor een lunch met het gezin en voor meerdere diners met vrienden.

Elke keer was het eten geweldig lekker, de bediening super vriendelijk en de sfeer super!

Elke keer kijken we uit naar het nieuwe menu, want elk nieuw menu zijn nieuwe ontdekkingen. Wij rijden er graag voor naar Hasselt.

Kortom, niet zomaar een aanrader, je moet hier geweest zijn en gaan, een echte aanrader.

21 juli 2019 beoordeeld

Een etentje bij Lento is elke keer een succes. Hun gerechten zijn altijd superlekker en mooi afgewerkt. Bovendien zorgen ze ervoor dat je steeds meer dan voldoende opties hebt om uit te kiezen en zijn ze creatief in het bedenken van hun menukaart. Daarnaast is de bediening altijd top! De eigenaars begroeten je met een lach en zorgen ervoor dat je niets te kort komt. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
21 juli 2019 beoordeeld

Vorig jaar hebben wij Lento leren kennen en sindsdien zijn we daar niet meer weg te houden! Elke keer opnieuw worden we omver geblazen door de heerlijke smaken en verrassende gerechten. Ook de bediening is echt prima, vriendelijk en de gerechten worden snel gebracht! Keer op keer zijn we verbaasd hoe zo een jong koppel dit alles kan verwezenlijken. Lento, doe zo verder, jullie zijn toppers!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Lento bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Lento geweest? Deel je ervaringen!