“Feest op je bord”
Beoordeling van Ansoler

Ansoler
Geclassificeerd als nr. 1 van 311 Restaurants in Hasselt
1 week geleden beoordeeld

In een eenvoudige setting met een fantastische bediening krijg je werkelijk elk gerecht een nieuw feest op je bord. Elk gerecht blijft je verrassen telkens opnieuw, in smaken, geuren en visueel.

Datum van bezoek: november 2018

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker restaurant , met de combinatie Spaans -Belgische top !En heel lekker wijnen , en ze schenken goed bij!Wij komen terug....

Bedank 281.188
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurantje , net buiten het centrum. Hebben het 8 gangen menu gekozen, zalig. Elke gang was een aangename verrassing. Prachtig gedresseerd. Lekkere wijnen. Heel vriendelijke mensen!

Datum van bezoek: februari 2019
11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, klasse restaurant. Uitstekend team. De gerechten zijn super lekker. Ze worden prachtig geserveerd, mooie illusies en zelfgemaakt servies. Uitstekende wijnen. Dat is telkens weer genieten. Verdienen sterren. We komen hier graag.

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een culinaire ontdekking!
Jong enthousiaste mensen die zeer creatief bezig zijn!We hebben genoten van het begin tot het einde! Een topadresje

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Ansoler bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Ansoler geweest? Deel je ervaringen!