“een culinaire verwennerij”
Beoordeling van Ansoler

Ansoler
Geclassificeerd als nr. 2 van 301 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld

Een absolute aanrader, zeer verrassende en verfijnde gerechten met ongelofelijk mooie combinaties van amuse tot dessert, verzorgt door fantastische uitbaters en vriendelijk personeel. Mooi interieur, het leuke aan het concept is dat alles op een uniek zelfontworpen bord wordt geserveerd.

Datum van bezoek: juni 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ze zijn nog maar een jaar open en voor ons al de vierde keer dat we zijn geweest. Het niveau is alleen maar omhoog gegaan. Het eten is ongelofelijk lekker met heel verrassende smaken. De bediening is super vriendelijk en professioneel met zeer veel kennis van de lekkere wijnen die ze schenken. Ik kan het alleen maar aanraden!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was super!! 2 sterren zeker waard! Alles was top, een dikke aanrader!!
De aangepaste wijnen waren overheerlijk!!
De bediening van Daan subliem!

18 mei 2019 beoordeeld

Eerste keer in dit kleine restaurant gevestigd in een herenhuis. Gezellig en strak ingericht. Veel aandacht voor bestek, borden, glazen. We aten het 3-gangen lunchmenu all-in en zijn allevier onder de indruk. Een mooie cava, zalige aperitiefhapjes, prachtig voorgerecht met zalmforel en het hoofdgerecht van eend was heerlijk. De kazen van het nagerecht volledig top geafineerd, het zoete nagerecht uitstekend. De bijpassende wijnen origineel en erg goed. Kortom, dit is heel erg de moeite waard en we komen zeker terug.

12 mei 2019 beoordeeld

We waren al langer benieuwd naar deze zaak, omdat we in haar (Anne-Sophie) vorige zaak toch alle keren zeer lekker gegeten hadden.

LOCATIE
Het pand bevindt zich in een rijwoning, niet ver van het centrum van Hasselt. Het is een woning omgebouwd tot restaurant met een 20 tal couverts.

INTERIEUR
Sober, veel wit wel. Meer moet het niet zijn. Niet te veel tierlantijntjes en dergelijke.

ONTVANGST
We werden hartelijk ontvangen, onze jassen werden aangenomen, en ze brachten ons naar onze tafel. Onze tafel was juist aan het venster vooraan.

BEDIENING
Er waren twee mensen in de bediening. De sommelier (Daan) en een collega.
De collega kwam soms zenuwachtig over, was soms moeilijk verstaanbaar. Maar...dat kan iedereen eens gebeuren,..dus niks van aantrekken, je (kennen zijn naam niet) hebt het heel goed gedaan!
De sommelier, zo kwam het over, praatte soms over een wijn, alsof hij het vanbuiten had geleerd, zat soms iets te weinig gevoel in...
Maar eveneens hier, het stoorde ons totaal niet.

ETEN
Waar iedereen toch op zit te wachten, een review over het eten.
We hadden gekozen voor het 12 gangen menu inclusief wijnen, weliswaar zonder de kazen op het einde, want daar zijn we niet zo een fan van.
We warende avond gestart met een lekkere champagne en wat hapjes. Het zijn er een 5 tal, allemaal zeer lekker.
Ik ga niet alle gerechten die volgen individueel beoordelen, maar ze waren allemaal in dezelfde lijn. Het waren, toegegeven, allemaal pareltjes op je bord. Aan creativiteit geen gebrek! De verschillende smaken die je tong strelen, de afwerking van de gerechten, de combinatie zuur/zoet,....en zo kunnen we blijven doorgaan. Het was gewoon TOP!!
Als ze op dit elan blijft doorgaan, dan moet er toch zeker in de nabije toekomst een ster aan te pas komen.
We hebben genoten van de gerechten. De chef (Anne-Sophie) zelf hebben we niet gezien aan onze tafel, maar wel Jaume Soler, die ons een gerechtje kwam brengen.
De wijnen waren stuk voor stuk pareltjes, van verschillende streken, landen afkomstig. Zeer goede keuzes!

CONCLUSIE
Zullen we in de toekomst er nog eens naartoe gaan?...JAZEKER!
Gaan we deze zaak aanraden aan vrienden, familie,... NATUURLIJK.

Top restaurant, als de kleine opmerkingen van hierboven nog weggewerkt worden, is het mega top!

Kleine opmerking, we hadden gereserveerd voor de verjaardag van mijn vriendin, en zo ook vermeld bij de reservatie, maar daar is niks van gezegd geweest. Klein, spijtig detail.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Ansoler bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Ansoler geweest? Deel je ervaringen!