“SUPER!!”
Beoordeling van Ansoler

Ansoler
Geclassificeerd als nr. 4 van 300 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld

We waren al langer benieuwd naar deze zaak, omdat we in haar (Anne-Sophie) vorige zaak toch alle keren zeer lekker gegeten hadden.

LOCATIE
Het pand bevindt zich in een rijwoning, niet ver van het centrum van Hasselt. Het is een woning omgebouwd tot restaurant met een 20 tal couverts.

INTERIEUR
Sober, veel wit wel. Meer moet het niet zijn. Niet te veel tierlantijntjes en dergelijke.

ONTVANGST
We werden hartelijk ontvangen, onze jassen werden aangenomen, en ze brachten ons naar onze tafel. Onze tafel was juist aan het venster vooraan.

BEDIENING
Er waren twee mensen in de bediening. De sommelier (Daan) en een collega.
De collega kwam soms zenuwachtig over, was soms moeilijk verstaanbaar. Maar...dat kan iedereen eens gebeuren,..dus niks van aantrekken, je (kennen zijn naam niet) hebt het heel goed gedaan!
De sommelier, zo kwam het over, praatte soms over een wijn, alsof hij het vanbuiten had geleerd, zat soms iets te weinig gevoel in...
Maar eveneens hier, het stoorde ons totaal niet.

ETEN
Waar iedereen toch op zit te wachten, een review over het eten.
We hadden gekozen voor het 12 gangen menu inclusief wijnen, weliswaar zonder de kazen op het einde, want daar zijn we niet zo een fan van.
We warende avond gestart met een lekkere champagne en wat hapjes. Het zijn er een 5 tal, allemaal zeer lekker.
Ik ga niet alle gerechten die volgen individueel beoordelen, maar ze waren allemaal in dezelfde lijn. Het waren, toegegeven, allemaal pareltjes op je bord. Aan creativiteit geen gebrek! De verschillende smaken die je tong strelen, de afwerking van de gerechten, de combinatie zuur/zoet,....en zo kunnen we blijven doorgaan. Het was gewoon TOP!!
Als ze op dit elan blijft doorgaan, dan moet er toch zeker in de nabije toekomst een ster aan te pas komen.
We hebben genoten van de gerechten. De chef (Anne-Sophie) zelf hebben we niet gezien aan onze tafel, maar wel Jaume Soler, die ons een gerechtje kwam brengen.
De wijnen waren stuk voor stuk pareltjes, van verschillende streken, landen afkomstig. Zeer goede keuzes!

CONCLUSIE
Zullen we in de toekomst er nog eens naartoe gaan?...JAZEKER!
Gaan we deze zaak aanraden aan vrienden, familie,... NATUURLIJK.

Top restaurant, als de kleine opmerkingen van hierboven nog weggewerkt worden, is het mega top!

Kleine opmerking, we hadden gereserveerd voor de verjaardag van mijn vriendin, en zo ook vermeld bij de reservatie, maar daar is niks van gezegd geweest. Klein, spijtig detail.

2 weken geleden beoordeeld

Nog nooit zo lekker gegeten als bij Ansoler !!! Ik ben vegetariër en er was een speciaal menu voor mij voorzien ... een smaakexplosie... een waar kunstwerk op je bord, tot in de puntjes afgewerkt én met zeer lekkere aangepaste wijnen.

Ik heb als vegetariër nog nooit zo lekker gegeten als bij Ansoler.

Als je hier nog nooit geweest bent, is het hoog tijd om langs te gaan om dit te ontdekken, je zal er geen seconde spijt van hebben.

Ik kijk er naar uit om snel weer terug te gaan !

Datum van bezoek: maart 2019
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb ondertussen 4x bij Ansoler gegeten, zowel de 3-gangen lunch, als 4- en 8-gangen diner. Ik ben élke keer zo verrast van de smaken, de prachtige borden, enz. Normaal betaal je voor deze kwaliteit veel meer geld. Fijn dat dit betaalbaar blijft. Ook de vegetarische variant moet niet onderdoen, creativiteit volop, niets ontbreekt! Ook geen vrees dat je met honger naar buiten gaat, de porties zijn perfect! Op de bediening niets aan te merken, de sommelier kiest zalig lekkere wijntjes uit. Ik kan blijven doorgaan. Verwen jezelf en ga zelf een keertje genieten bij Ansoler.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

8 gangen menu: stuk voor stuk schilderijen en echte smaakbommen.

Vriendelijke bediening in een aangenaam kader.

Op naar de ster

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ansoler,
Steeds een verassende en smaakvolle lunch. Mooie variatie’s tussen Vlees, Vis en Veggie gerechten met ieder een unieke touch.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Ansoler bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Ansoler geweest? Deel je ervaringen!