“Een aanrader als je je smaakpapillen wil laten verassen.”
Beoordeling van Ansoler

Ansoler
Geclassificeerd als nr. 4 van 300 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld

Nog nooit zo lekker gegeten als bij Ansoler !!! Ik ben vegetariër en er was een speciaal menu voor mij voorzien ... een smaakexplosie... een waar kunstwerk op je bord, tot in de puntjes afgewerkt én met zeer lekkere aangepaste wijnen.

Ik heb als vegetariër nog nooit zo lekker gegeten als bij Ansoler.

Als je hier nog nooit geweest bent, is het hoog tijd om langs te gaan om dit te ontdekken, je zal er geen seconde spijt van hebben.

Ik kijk er naar uit om snel weer terug te gaan !

Datum van bezoek: maart 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb ondertussen 4x bij Ansoler gegeten, zowel de 3-gangen lunch, als 4- en 8-gangen diner. Ik ben élke keer zo verrast van de smaken, de prachtige borden, enz. Normaal betaal je voor deze kwaliteit veel meer geld. Fijn dat dit betaalbaar blijft. Ook de vegetarische variant moet niet onderdoen, creativiteit volop, niets ontbreekt! Ook geen vrees dat je met honger naar buiten gaat, de porties zijn perfect! Op de bediening niets aan te merken, de sommelier kiest zalig lekkere wijntjes uit. Ik kan blijven doorgaan. Verwen jezelf en ga zelf een keertje genieten bij Ansoler.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

8 gangen menu: stuk voor stuk schilderijen en echte smaakbommen.

Vriendelijke bediening in een aangenaam kader.

Op naar de ster

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ansoler,
Steeds een verassende en smaakvolle lunch. Mooie variatie’s tussen Vlees, Vis en Veggie gerechten met ieder een unieke touch.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier op een gewone donderdag avond en daarmee was de rest van onze week goed. Enorm lekkere en mooi afgewerkte gerechtjes. Zeer fijne bediening. Enig minpuntje aan de zaak is de eerder kleine ruimte, maar dat maakt het eten zeker goed. Komen we terug!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Ansoler bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Ansoler geweest? Deel je ervaringen!