“We waren (weer eens...) benieuwd”
Beoordeling van Ansoler

Ansoler
Geclassificeerd als nr. 11 van 294 Restaurants in Hasselt
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen voor de 3-gangen lunch "all-in".
Als aperitief kwam er een sprankelend aperitief van het Pietershof in Teuven, vergezeld van 5 (!) hapjes, alle even origineel en lekker. Het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren van hetzelfde (hoge) niveau, alle vergezeld van een lekker wijntje, ook het dessert. Als afsluiting een lekker kopje koffie met 4 huisgemaakte snoepjes.
Wij komen terug!

Datum van bezoek: februari 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen voor 4-gangen lunchmenu. Gezellige setting, heel fijne en vlotte bediening. Elk gerecht is een ervaring op zich en de smaken combineren prima. Ware kunstwerkjes op je bord die bovr'

Datum van bezoek: januari 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw heerlijk gegeten in Ansoler. Voor mij de vegetarische versie van het menu en die moest absoluut niet onderdoen voor de rest :
Even mooi gepresenteerd, heerlijke smaken, veel variatie....Hier wordt duidelijk ook moeite gedaan voor de vegetariër!!! Dat alles gecombineerd met de vriendelijke bediening...geweldig!!!!

Datum van bezoek: januari 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We vierden de verjaardag van mijn man met een achtgangen menu en aangepaste wijnen. Van amuse tot dessert: het was genieten. De chefs verrassen je elk bord opnieuw zowel op culinair als visueel vlak! En ook de bediening verdient een dikke pluim! We werden rijkelijk voorzien van wijn met telkens de gepaste uitleg. TOP!

Datum van bezoek: augustus 2018
4 weken geleden beoordeeld

We zijn hier gaan eten nadat we al goede commentaren gehoord hadden. Het restaurant is gelegen in een herenhuis in het centrum van Hasselt. We werden onmiddellijk opgevangen toen we binnenkwamen wat een warm gevoel geeft. Het interieur is strak en een beetje steriel naar onze mening. De verwachtingen waren hoog wat het eten betreft en zijn wel allemaal ingelost. De smaken zijn enorm, leuke combinaties, mooi gepresenteerd en super lekkere wijnen. Dit restaurant gaat zeker een ster krijgen. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Ansoler bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Ansoler geweest? Deel je ervaringen!