“Zin in Grieks? Dan ben je”
Beoordeling van Nostalgia

Nostalgia
Geclassificeerd als nr. 13 van 280 Restaurants in Hasselt
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zin in Grieks? Dan ben je hier op het juiste adres. Wij namen de play nostalgie luxe. Lekker meer dan voldoende. Prijs kwaliteit prima

Datum van bezoek: juli 2020

5 weken geleden beoordeeld

Steeds heel lekker eten! Dikke duim voor de chef kok. Wij worden ook steeds heel vriendelijk en hartelijk onthaald door de patron! Zelfs al is het keidruk, de baas komt steeds een vriendelijk praatje maken. Ook het personeel doet steeds zijn uiterste best om alles zeer vlot en aangenaam te laten verlopen. We hebben al veel Griekse restaurants gedaan en deze blijft voor ons nummer één! Doe zo verder!!

Datum van bezoek: juli 2020
29 juni 2020 beoordeeld

Na één bezoek weten we dat we nooit klant zullen worden. Jullie waren absoluut niet vriendelijk. Bij aankomst zei men :’Baas is buiten.’ En men liet ons gewoon staan. Daarna kregen we te horen dat we aan de verkeerde ingang stonden zonder dat er een vermelding is waar de ingang was. Er werd regelmatig tegen mijn hand geslagen toen de alcoholpomp niet werkte. In deze tijden van corona raakt men niet zomaar iemand aan. Jullie ‘zagen’ niet als we nog iets wouden drinken. Toen ik frietjes wou zei men onbeschoft :’Jullie krijgen patat, hier’. En je wees naar onze aardappels. Jullie mondmasker werd onder de neus gedragen. En wat het eten betreft. Het is ok maar zeker niet wauw. Plus we hadden allen buikkrampen. Jullie restaurant is een aanslag op wat een restaurant zou moeten zijn en teleurstellend in elke zin van het woord.

Datum van bezoek: juni 2020
5 maart 2020 beoordeeld

Zeer lekker eten en goede service!Dit is echt een toprestaurant voor wie graag Griekse speciale lust,een aanrader dus,,,,,,,,,,,

Datum van bezoek: februari 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden aangetrokken door de heerlijke geur van de houtskoolgrill. En we hadden echt wel geluk om nog een tafeltje voor twee te vinden want voor dit restaurant dien je best wel te reserveren. Het eten was voortreffelijk en de bediening vriendelijk. Een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Nostalgia bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Nostalgia geweest? Deel je ervaringen!