“Grieks 2.0”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval tegen dit restaurant aangelopen en dat viel niet tegen. Geen typisch Grieks restaurant maar een sfeervol eigentijds restaurant. Eten is top. Vlees en visschotel was uitstekend. Lekkere garnituur. Bediening gezellig! Aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019

3 weken geleden beoordeeld

Super snelle bediening , eigenlijk mocht het iétsje trager . Lekker gegeten . Voldoende op het bord . Enkel jammer dat er geen bankcontact is , enkel Visa . Hierdoor vlug een wandeling naar de markt en terug moete doen ...

Datum van bezoek: mei 2019
8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als ik een tip mag geven: mixed grill vis! Heel lekker maar niet om gezellig en romantisch te eten. Er hangt een fijne drukke sfeer, akoestiek is het grootste minpunt maar bijzaak...

Datum van bezoek: april 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed grieks restaurant in de onmiddelijke omgeving van Hasselt. Reserveren is wel aangewezen. Porties van de hoofdschotels zijn groot genoeg. Ik miste wel lams op de mixed grill.

Datum van bezoek: maart 2019
28 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten bij nostalgia. We namen de grillschotel met vlees en vis en die was echt top! Zeker een aanrader :)

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Nostalgia bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Nostalgia geweest? Deel je ervaringen!