“Lekker !”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Super snelle bediening , eigenlijk mocht het iétsje trager . Lekker gegeten . Voldoende op het bord . Enkel jammer dat er geen bankcontact is , enkel Visa . Hierdoor vlug een wandeling naar de markt en terug moete doen ...

Datum van bezoek: mei 2019

8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als ik een tip mag geven: mixed grill vis! Heel lekker maar niet om gezellig en romantisch te eten. Er hangt een fijne drukke sfeer, akoestiek is het grootste minpunt maar bijzaak...

Datum van bezoek: april 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed grieks restaurant in de onmiddelijke omgeving van Hasselt. Reserveren is wel aangewezen. Porties van de hoofdschotels zijn groot genoeg. Ik miste wel lams op de mixed grill.

28 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten bij nostalgia. We namen de grillschotel met vlees en vis en die was echt top! Zeker een aanrader :)

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend goed gegeten, eens iets anders dan al die typische Griekse grillrestaurants. Verassende smaken, vlees perfect mals (houtskool-grill), een lekker verrassings-soepje vooraf en bijzondere bijgerechten (salade, speciaal bonengerecht en een zeer smaakvolle rijst). Wij hadden een heerlijke luxe mixed grill voor 2 personen: een top combinatie van vlees (kip, kalkoen, worstje, spies, ...) én vis (gamba, garnaal, calamaris) met gepofte aardappel en bijgerechten. En dat alles voor een hele schappelijke €49,-. Ook de tiramisu na was erg lekker luchtig. Een echte aanrader voor liefhebbers van de Griekse/Balkan keuken.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Nostalgia bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Nostalgia geweest? Deel je ervaringen!