“Zeer smaakvol, verrassend en vernieuwend”
Beoordeling van Nostalgia

Nostalgia
Geclassificeerd als nr. 13 van 300 Restaurants in Hasselt
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend goed gegeten, eens iets anders dan al die typische Griekse grillrestaurants. Verassende smaken, vlees perfect mals (houtskool-grill), een lekker verrassings-soepje vooraf en bijzondere bijgerechten (salade, speciaal bonengerecht en een zeer smaakvolle rijst). Wij hadden een heerlijke luxe mixed grill voor 2 personen: een top combinatie van vlees (kip, kalkoen, worstje, spies, ...) én vis (gamba, garnaal, calamaris) met gepofte aardappel en bijgerechten. En dat alles voor een hele schappelijke €49,-. Ook de tiramisu na was erg lekker luchtig. Een echte aanrader voor liefhebbers van de Griekse/Balkan keuken.

13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestelden de de luxe met vis en vlees, was super, zoveel mixed grill krijg je nergens! In combi met vis en vlees! 49€ vr 2 personen was ook top van prijs en van vlees! Supergoede smaak en zacht! Jammer dat er niet meer patat op lag maar voor de rest op en top!

11 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren met een hele groep.. Wel altijd de late shift vragen dan kan je rustig blijven zitten en nog wat drinken..
Porties waren groot.. En goede wijnen...

Datum van bezoek: februari 2019
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden een bezoekje gebracht aan Nostalgia. Het eten was lekker en de porties royaal. Het personeel was vriendelijk en achteraf kregen we een ijskoude limoncello van het huis. Op voorhand reserveren is een must want Nostalgia zit steeds vol.

6 maart 2019 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening. Lekker vers vlees met voldoende bijgerechten. De baklava met ijs is mijn favoriet. Het is er wel altijd druk, maar dat is normaal want het eten is zeker zijn prijs waard.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Nostalgia bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Nostalgia geweest? Deel je ervaringen!