“Lekkere eten in een sober kader”
Beoordeling van Nostalgia

Nostalgia
Geclassificeerd als nr. 13 van 294 Restaurants in Hasselt
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere maaltijd, meer dan voldoende.
Wij hadden een schotel voor 2 personen genomen met zowel vlees als vis. Zéér ruime portie.
We hebben ons best moeten doen om alles op te krijgen.
De bediening mocht wel wat vriendelijker zijn, we hadden het gevoel dat ze de Nederlandse taal niet voldoende matig waren.

Datum van bezoek: februari 2019

24 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ervaring. Aangeraden van onze B&B, zeer vriendelijke bediening. Eten was top. Heeeel veel. We gaan er zeker terug. Zeker niet duur. Vlees was top, zeer zacht en enorm smaakvol.

16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond dan eindelijk voor de eerste keer gaan eten in Nostalgia..
Het leek alsof we ontvangen werden door jobstudenten die met enorm veel tegenzin hun zondagavond werkend door moesten brengen.
Het meisje leek vriendelijk, heeft ons niet bediend.
Een van de twee jonge mannen zette ons "hapje" neer en was er weer vandoor..euhmm.."en wat is het?
De andere jongeman kon geen lachje van af en nam de bestelling op met: zeg het es...?Met een lip tot op de grond. Vreselijkste bediening ooit.
We hadden de mix-schotel van vis en vlees. Was ok, maar ook niet meer dan dat. Waarom iemand hier meer dan één keer naartoe zou gaan is mij een mysterie. Toen we uiteindelijk de rekening in drie wilden delen zuchtte de jongeman nog eens diep dat hij de moeite moest doen even uit te rekenen. Slechtste ober aller tijden.
Zoek een job waar klantenservice niet belangrijk is.

2 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Uitgebreide mixed schotel stond snel op tafel. Vriendelijke bediening, goed eten en uieraard ouzo na :)

7 november 2018 beoordeeld

Gezellige drukte, lekker (kruidig) eten, heerlijk vlees, lekkere vis, doordrongen van Mediterraans genot. Toffe bediening. Enige puntje van kritiek is dat het er nogal geurig is en dit in je kledij blijft hangen.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Nostalgia bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Nostalgia geweest? Deel je ervaringen!