“Lekker en snel”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Uitgebreide mixed schotel stond snel op tafel. Vriendelijke bediening, goed eten en uieraard ouzo na :)

Datum van bezoek: december 2018

7 november 2018 beoordeeld

Gezellige drukte, lekker (kruidig) eten, heerlijk vlees, lekkere vis, doordrongen van Mediterraans genot. Toffe bediening. Enige puntje van kritiek is dat het er nogal geurig is en dit in je kledij blijft hangen.

Datum van bezoek: mei 2018
5 oktober 2018 beoordeeld

We voelden ons met onze groep van 8 zeer welkom, we namen onze aperitief buiten, gezellig. Het eten was lekker, gevarieerd en ook veel! De sfeer zat erin, de bediening was vlot en heel vriendelijk. Die mensen hadden plezier in hun werk, dat was duidelijk.
Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

Heerlijke verzorgde vleesgerechten! Verfijnd en dan ook nog eens meer dan voldoende. Hier kom ik graag terug!

Datum van bezoek: september 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

Eten niet zo slecht, niets verfijnd, maar prijs/kwaliteit meer dan ok.
Maar - en dit is geen alleenstaand geval - meermaals geen betaling met Bancontact mogelijk. Telkens is er het Bancontact-apparaatje stuk.
Toen ik vroeg of ik het bedrag mocht overschrijven werd ik afgesnauwd.
Het goot pijpenstelen buiten, doch de zaakvoerder verplichtte me naar de Bank te gaan meerdere honderden meters verderop. Een paraplu had hij niet ter beschikking...
Nooit meer! Als hij zwarte rekeningen wil presenteren, dan doet hij maar, maar dit ligt er te vingerdik op, en als de klant er dan nog de dupe van wordt...
Mijn geval dateert reeds van enkele jaren geleden, maar enkele vrienden en kennissen hebben er net hetzelfde meegemaakt...

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Nostalgia bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Nostalgia geweest? Deel je ervaringen!