“Een leuke verrassing”
Beoordeling van Kapel 16

Kapel 16
Geclassificeerd als nr. 50 van 309 Restaurants in Hasselt
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen bij toeval aan dit gezellige terras. Super mooi gepresenteerde tapas, met liefde gemaakt. Zeer veel smaak. Leuke bediening. Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019

20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is een mooie keuze wijnen en men kan er fijne, kleine gerechtjes kiezen, zoals men met tapas doet. Het pleintje vóór de Olv kerk is daarenboven gezellig en verkeersvrij.

Datum van bezoek: juli 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Creatieve gerechten van kraakverse producten met een bom aan smaak uitgevoerd! De gerechtjes zien er dan ook nog eens heel mooi uit. De wijnen waren enorm lekker! de eigenaar weet duidelijk wat lekker is! Aangename en attente bediening in een mooi decor! Een echte aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
Svea T, Manager van Kapel 16, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2019

Bedankt ! Hartelijk dank voor jullie bezoek en review!

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verborgen pareltje in Hasselt! Bij toeval ontdekt. Uitgebreide wijnkaart met leuke suggesties en verfijnde tapas! Prijs-kwaliteit prima! Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019

Bedankt voor de fijne review! Blij dat jullie tevreden waren!

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze B&B zijn we hier komen eten en het was gewoonweg zalig, geen andere woorden voor.
Van het begin tot het einde zijn alle gerechten tot in de puntjes verzorgd.
We waren met 4 personen en we hadden elke keer een ander gerechtje en telkens kregen we allen gelijktijdig ons gerecht.
De sfeer, de muziek....ontspannend en heerlijk.
Dank u wel voor de fijne, gezellige, ontspannende avond.

Datum van bezoek: juni 2019

Jullie waren zeer fijne en dankbare klanten! Bedankt voor de mooie review!

Reizigers die Kapel 16 bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Kapel 16 geweest? Deel je ervaringen!