“Een zalig moment”
Beoordeling van Kapel 16

Kapel 16
Geclassificeerd als nr. 50 van 311 Restaurants in Hasselt
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze B&B zijn we hier komen eten en het was gewoonweg zalig, geen andere woorden voor.
Van het begin tot het einde zijn alle gerechten tot in de puntjes verzorgd.
We waren met 4 personen en we hadden elke keer een ander gerechtje en telkens kregen we allen gelijktijdig ons gerecht.
De sfeer, de muziek....ontspannend en heerlijk.
Dank u wel voor de fijne, gezellige, ontspannende avond.

Datum van bezoek: juni 2019
Svea T, Manager van Kapel 16, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2019

Jullie waren zeer fijne en dankbare klanten! Bedankt voor de mooie review!

31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 6 keer komen eten, elke keer beter!! Zowel de gerechten van de kaart, de suggesties en de pinxtos op vrijdag! De wijnen zijn excellent en de bediening relaxed en vriendelijk. Voor ons een super aanrader!!!

Datum van bezoek: mei 2019

Dank je voor de fijne review!

15 mei 2019 beoordeeld

Op aanraden van een vriend kwamen wij hier eten en we zijn zeker niet teleurgesteld. We werden aangenaam verrast door de warme ontvangst van de gastheer en voelden ons meteen op ons gemak. De kaart is verfrissend en klein, de suggesties creatief, seizoensgebonden en kraakvers. We aten er verschillende gerechtjes, allemaal even lekker en met liefde gebracht. Je proeft van elke hoek van de wereld en alles is met evenveel zorg bereid en super mooi gepresenteerd. Wij komen in elk geval terug!

Datum van bezoek: mei 2019

Heel fijn om te horen!! Graag tot binnenkort

15 mei 2019 beoordeeld

Leuke sfeer en zeer attente bediening en buitengewoon lekker eten! Super creatief met de suggesties. Hier komt iedereen aan zijn trekken, van vegetariër tot vleeseter, uitgebreide keuze zonder overaanbod. Wij komen zeker terug.

thanks !

14 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super zaakje om wijntjes en kleine gerechtjes te proeven. Heel gezellige avond gehad met vriendinnen! Ben er nog eens geweest, maar nu vond ik het eten nog beter en goeie porties. Suggestie was echt om vingers af te likken.

Datum van bezoek: april 2019

bedankt ! Fijn om te horen

Reizigers die Kapel 16 bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Kapel 16 geweest? Deel je ervaringen!