“Super trendy”
Beoordeling van Marloo's Lunchbar

Marloo's Lunchbar
Geclassificeerd als nr. 42 van 309 Restaurants in Hasselt
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer trendy zaak en vriendelijk onthaal. De kaart is samengesteld met speciale gerechtjes. En de bijna wekelijks wisselende suggesties zijn een genot voor de smaakpapillen. Ook een aanrader voor veggy fans, zeer veel en lekkere keuze in gerechten.

Datum van bezoek: augustus 2019

5 weken geleden beoordeeld

Hier vind je vele speciale gerechten, wij namen de zalm met rosti en de fish en chips. Beide een heel grote portie en zeer lekker. De mensen naast ons aten pannenkoeken die er ook super uitzagen :)

Datum van bezoek: juli 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk wil ik geen extra reclame maken voor Marloo's. Het wordt er alleen maar moeilijker op om een vrij tafeltje te vinden.

De kaart is gevarieerd en er wordt met verse ingrediënten gewerkt. Aanpassingen gebeuren met de glimlach. Ook de bediening is vlot en super vriendelijk

Datum van bezoek: augustus 2019
25 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op drukke vrijdagmiddag deze centraal gelegen lunchbar bezocht omstreeks 13h.

Inrichting :
Hedendaagse urban feel, gezellige drukte en mix van gasten.
Op het eerste verdiep genoten van cocktail.
Bediening vlot en vriendelijk.

HoofdGerecht :
- Courgette Beignets met garnituur , prima gefrituurd echter flauw van smaak en bijhorend garnituur fris en mooi geserveerd .

- Griekse pitta met lams, smaak prima echter weinig verfijning , onhandige lams hamburgertjes tussen een te dik en droog pita broodje.
Zeer weinig salade en tatziki in dit pitabroodje, een extra sidedish van griekse salade en aparte sausen was welkom geweest.

Deze 2 hoofdgerechten zouden wij niet meer nemen...
Terug gaan ? .... Voor de pancakes misschien , want die zagen er heerlijk geserveerd uit.

Zie foto MenuKaart (6/2019) voor wat extra info al vonden wij deze ook wat onoverzichtelijk.

Datum van bezoek: juni 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier lekker, het is een klein maar uiterst gezellig restaurantje, eetcafé..... met kleinere super lekkere gerechtjes, burgers, brood, soep enz....
Tijdig komen want op de middag is het zeer druk en kan je wel in een wachtrij terecht komen.
Bij een bezoek aan Hasselt mag dit zeker niet onrbreken.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Marloo's Lunchbar bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Marloo's Lunchbar geweest? Deel je ervaringen!