“Heerlijke lunch! ”
Beoordeling van Marloo's Lunchbar

Marloo's Lunchbar
Geclassificeerd als nr. 42 van 310 Restaurants in Hasselt
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het shoppen hadden we hier een ideale tussenstop. Zeer kort bij de winkels en voldoende zitplaatsen. Het was er zo goed als volzet, toch werden we snel bediend. Ik koos voor de falafel met hummus, een suggestie van het moment. Een aanrader! Heerlijke falafel geserveerd met knapperige en verse groentjes, zalige saus, hummus en brood. De sfeer in het restaurant is gezellig en de kaart is heel gevarieerd, hier komen we zeker voor terug!

Datum van bezoek: april 2019

18 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en vlot geserveerd! De afwisselende suggesties op bord zijn fijn, zeker voor de regelmatige bezoeker. Nog geen enkele keer teleurgesteld.
Wegens drukte moet je wel op tijd daar zijn.

Datum van bezoek: maart 2019
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer de 'bijna te gezonde' toast met avocado, gepocheerd ei en geitenkaas gegeten. Zeer lekker, heel vriendelijke bediening en lekkere koffie.
Zeker voor herhaling vatbaar !

Datum van bezoek: maart 2019
16 januari 2019 beoordeeld

zeer vlotte, vriendelijke bediening en het eten was heerlijk.
fijne hippe, trendy plaats in hartje Hasselt.

Datum van bezoek: januari 2019
16 januari 2019 beoordeeld

Een vrijdagmiddag, heel druk, even wachten op een plaatsje. Maar het wachten waard! Heel eerlijke, lekkere gerechten! Vriendelijke bediening! Wij komen terug!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Marloo's Lunchbar bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Marloo's Lunchbar geweest? Deel je ervaringen!