“Het toprestaurant van Hasselt!”
Beoordeling van De Griffie

De Griffie
Geclassificeerd als nr. 36 van 309 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld

We gaan er maandelijks langs en altijd onder de indruk van Danny zijn kookkunsten. Geen wijnkaart nodig, want de wijn-muur is voor échte wijnliefhebbers een verademing!
Gastvrouw Ineke is een topper ❤️

Datum van bezoek: september 2019

2 weken geleden beoordeeld

Al veel gehoord over De Griffie maar vanavond zelf mogen proeven... werkelijk top! Een super toegankelijk koppel en kok Danny heeft onze verwachtingen overtroffen! Wij komen terug! Vaak...!

Datum van bezoek: september 2019
2 weken geleden beoordeeld

Hier gekomen omwille van hun zomeractie, 4-gangen all in aan 99 euro. Zeer vriendelijke bediening, niet alledaagse schotels met een oosters tintje, alles even geslaagd, en vlot geschonken goede wijnen. Tot daar het zeer positieve verhaal. Wanneer je hier echter komt zonder dat er een actie is, is de prijszetting met gebrek aan kaart en wijnkaart ondoorzichtig. De prijzen hangen wel op de flessen van de winewall maar een wijnliefhebber heeft toch liever een wijnkaart voor het overzicht. Ik vind deze werkwijze contra productief. Restaurants in Vlaanderen rekenen zo al goed door, wel dan heb je toch graag wat houvast (lees een duidelijke kaart). Als dat je allemaal echter niet stoort ben je hier aan het juiste adres voor een geslaagd culinair avontuur.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld

Iemand had me het restaurant aangeraden en dan ben ik hier maar op Tripadvisor gaan kijken naar de reviews. Zo goed als iedereen is lovend over dit restaurant, dus hier moest ik eens naartoe.

Natuurlijk op basis van die goede commentaren, zijn je verwachtingen hoog ... wel ik kan jullie gerust stellen, deze werden zelfs nog overtroffen.

Ineke verwelkomt je op een hele warme wijze en Danny, wat kan die koken man! De kok komt ook persoonlijk aan tafel het menu presenteren. TIP: neem de aangepaste wijnen erbij.

Daarenboven werd het restaurant zo ingericht dat je een echt huiselijk gevoel hebt en dan met daarenboven gastvrouw en gastheer met een heel persoonlijke aanpak ... je hebt de indruk dat je bij vrienden gaat eten, ... alleen op 't einde van de avond, wanneer je gaat afrekenen, besef je terug dat je op restaurant was eigenlijk.

Kortom: super adres om je eens volledig culinair te laten gaan

Patrick

Datum van bezoek: juli 2019
10 juli 2019 beoordeeld

Samen met vrienden gaan eten op zaterdagavond. Het was zeer lekker en ontvangst was zeer goed! We hebben gekozen voor 5 gangen. Chef kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Het was voor een zaterdagavond wel niet druk. Buiten ons 4 was er nog 1 koppel. Wijnen waren lekker en passend bij gerecht. Zaak is mooi ingericht. Enkel vonden we de prijs aan de hoge kant. Voor bijna hetzelfde bedrag hadden we ook gegeten in restaurant de slagmolen te Opglabbeek welk 2 Michelin sterren heeft.
Voor ons is het een aanrader als je enkel gaat voor het eten, als je naar de prijs kijkt denk ik dat er nog lekkere restaurants waar je voor minder geld zelfde kwaliteit krijgt.
Maar het belangrijkste blijft: eten was top!
Tevens beschikken zij over een parking achter de zaak, een tip als je daar gaat parkeren: bekijk het plannetje op de website goed want het is iets moeilijker te bereiken.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die De Griffie bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Griffie geweest? Deel je ervaringen!