“Top, maar duur”
Beoordeling van De Griffie

De Griffie
Geclassificeerd als nr. 37 van 311 Restaurants in Hasselt
10 juli 2019 beoordeeld

Samen met vrienden gaan eten op zaterdagavond. Het was zeer lekker en ontvangst was zeer goed! We hebben gekozen voor 5 gangen. Chef kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Het was voor een zaterdagavond wel niet druk. Buiten ons 4 was er nog 1 koppel. Wijnen waren lekker en passend bij gerecht. Zaak is mooi ingericht. Enkel vonden we de prijs aan de hoge kant. Voor bijna hetzelfde bedrag hadden we ook gegeten in restaurant de slagmolen te Opglabbeek welk 2 Michelin sterren heeft.
Voor ons is het een aanrader als je enkel gaat voor het eten, als je naar de prijs kijkt denk ik dat er nog lekkere restaurants waar je voor minder geld zelfde kwaliteit krijgt.
Maar het belangrijkste blijft: eten was top!
Tevens beschikken zij over een parking achter de zaak, een tip als je daar gaat parkeren: bekijk het plannetje op de website goed want het is iets moeilijker te bereiken.

Datum van bezoek: juli 2019

1 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar blijft die 1 ster? Ongelofelijk. Huiselijk gevoel, toch alles zeer correct! Menu is wereldklasse. Elk gerechtje is met respect voor het hoofdproduct.

Datum van bezoek: juli 2019
1 juni 2019 beoordeeld

Dit restaurant is gewoon de max, super lekker en originele keuken, super vriendelijke bediening, mooi interieur, super vriendelijke kok, ja gewoon de max !

28 mei 2019 beoordeeld

Erg smaakvolle en eigentijdse gerechten mogen proeven van topchef Danny Vanderhoven. Danny werkt zonder menu en dus was het een verrassing wat hij op ons bord zou toveren, maar én of dat een voltreffer was! De heerlijke gerechten werden vergezeld van topwijnen. De bediening door Danny's charmante partner Ineke is meer dan aangenaam: gastvrij, attent en deskundig.

De setting maakt het restaurant helemaal af. Bijzonder gezellig, niet te groot en met oog voor details. Vlakbij het centrum van Hasselt en parking achteraan het restaurant zijn een grote plus!

Je ziet, voelt en proeft de passie van de chefkok en de gastvrouw.
Echt een restaurant om te ontdekken voor fijnproevers.

25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

5 geweldige gangen gegeten. verse producten op geheel eigen manier gebracht door topchef Danny. elk gerecht met zijn eigen aangepast bier. awesome!

Reizigers die De Griffie bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Griffie geweest? Deel je ervaringen!