“5 geweldige gangen met aangepaste bieren. Geweldig!”
Beoordeling van De Griffie

De Griffie
Geclassificeerd als nr. 37 van 311 Restaurants in Hasselt
25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

5 geweldige gangen gegeten. verse producten op geheel eigen manier gebracht door topchef Danny. elk gerecht met zijn eigen aangepast bier. awesome!

Datum van bezoek: mei 2019

28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de lunch weer verassende gerechten van Patron , Cuisinier Danny Vanderhoven. Alsook een goede keuze van de beglijdende wijnen, Bediening verzorgd door de zeer vriendelijke gastvrouw Ineke Dols. Telkens weer de moeite om om er terug te gaan. Een aanwinst voor de Limburgse Hoofdstad.

Datum van bezoek: april 2019
11 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke chef kok.... Eten was heel. Lekker..
Een wijnkaart zou veel beter werken. Want de meeste gaan toch niet kijken in die rek....

Een negatief einde.. 20 euro bijbetalen voor een dame blanche...
Dat is er echt wel over...

Datum van bezoek: maart 2019
24 februari 2019 beoordeeld

De menu wordt door de chef-kok aan de tafel voorgesteld. De vrouw van de chef-kok is de gastvrouw. Zeer lekker gegeten, bijzonder lekkere wijnen gedronken. Maar voor wat hoort wat, dus hogere prijsklasse.

Datum van bezoek: februari 2019
10 februari 2019 beoordeeld

We zijn gisteren met vrienden in De Griffie gaan eten. Bij reservatie hadden we vermeld dat mijn man en ik vegetarisch eten. We hebben dan een heerlijk aangepast menu gekregen. Zeker een aanrader voor wie gastronomisch en vegetarisch wil dineren!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die De Griffie bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Griffie geweest? Deel je ervaringen!