“Lekker en gezellig: Top!”
Beoordeling van Boulebaar

Boulebaar
Geclassificeerd als nr. 25 van 311 Restaurants in Hasselt
3 weken geleden beoordeeld

In een intieme setting kan je hier allerlei lekkere gerechtjes delen tijdens een gezellig samenzijn.

Ik was al gewonnen bij de keuze aan homemade drankjes, het voortreffelijke cocktailaanbod en het concept van foodsharing.
Het eten is niet gewoon lekker: werkelijk alle zintuigen mogen meegenieten! Van hoe zorgvuldig ieder detail op het bord is gedresseerd tot de kleuren- en smakencombinatie van alle ingrediënten per gerecht tot hoe goed ieder gerecht ook onderling samengaat: Top!
De gastvrouw en -heer bieden het perfecte evenwicht tussen rust en service. Geen moment kwam ik iets tekort en tegelijkertijd heb ik de bediening niet één keer ervaren als druk of als een storend element. Samen hebben ze mijn gezelschap en mij een avond bezorgd met alles op z'n best.

Ik kijk al uit naar de volgende keer!

Datum van bezoek: september 2019

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin genoten van het verjaardag etentje door de jarige uitgekozen , het concept food sharing op deze manier nog niet gedaan . De gastvrouw legde ons het concept uit en liet ons daarna genieten van de heerlijke gerechtjes .
We hebben genoten van ons gezinsetentje .

Datum van bezoek: april 2019
12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je eens op een andere manier wil lunchen, dan kan je terecht in Boulebar. Fijne ontvangst: Jonge gastvrouw en -man. Leuk kader: Statig herenhuis. Een tweede bezoek voor mij met zoon en petekind. Gekozen voor de plank met een mix van lekkers. Lekker donker brood erbij. Geen standaard drankjes, maar heerlijk zelfgemaakt en met een ijzeren rietje. Alternatief en gesmaakt.

Datum van bezoek: april 2019
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, we voelden ons meteen thuis. Gezellige sfeer en fantastisch lekker gegeten! Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke gastvrouw en kok, mooie zaak! Wij namen de nachos met pulled pork, de sweet potato wedges en de falafels. Qua smaak zat het perfect!! Wij betaalden pp een dikke €30 voor 3 tapas, dessert en 3 drankjes, prijs-kwaliteit verhouding zat zeer goed! Ons volgende bijpraat-afspraakje ligt dus bij deze opnieuw vast bij de Boulebaar :)

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Boulebaar bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Boulebaar geweest? Deel je ervaringen!