“Super”
Beoordeling van Boulebaar

Boulebaar
Geclassificeerd als nr. 23 van 300 Restaurants in Hasselt
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin genoten van het verjaardag etentje door de jarige uitgekozen , het concept food sharing op deze manier nog niet gedaan . De gastvrouw legde ons het concept uit en liet ons daarna genieten van de heerlijke gerechtjes .
We hebben genoten van ons gezinsetentje .

Datum van bezoek: april 2019

12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je eens op een andere manier wil lunchen, dan kan je terecht in Boulebar. Fijne ontvangst: Jonge gastvrouw en -man. Leuk kader: Statig herenhuis. Een tweede bezoek voor mij met zoon en petekind. Gekozen voor de plank met een mix van lekkers. Lekker donker brood erbij. Geen standaard drankjes, maar heerlijk zelfgemaakt en met een ijzeren rietje. Alternatief en gesmaakt.

Datum van bezoek: april 2019
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, we voelden ons meteen thuis. Gezellige sfeer en fantastisch lekker gegeten! Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke gastvrouw en kok, mooie zaak! Wij namen de nachos met pulled pork, de sweet potato wedges en de falafels. Qua smaak zat het perfect!! Wij betaalden pp een dikke €30 voor 3 tapas, dessert en 3 drankjes, prijs-kwaliteit verhouding zat zeer goed! Ons volgende bijpraat-afspraakje ligt dus bij deze opnieuw vast bij de Boulebaar :)

Datum van bezoek: maart 2019
3 maart 2019 beoordeeld

In een statig herenhuis op de binnenring van Hasselt, baat een jong, dynamisch stel dit no nonsens eethuis uit. Een aantal Vantage huishoudelijke en keukenattributen kleden de verbruiksruimte aan tot een gezellige omgeving om bij het alternatief aanbod van gerechtjes met vrienden of familieleden bij te praten. Wij waren hier voor de zondagsbrunch (reserveren verplicht). De gasten worden uitgenodigd aan te schuiven aan een ontbijtbuffet. Een mooi traditioneel aanbod zonder meer, naast één of twee eigen gerechtjes niks bijzonder of creatief zoals je zou mogen verwachten van deze ambitieuze uitbaters. Zelfs geen vers fruitsapje of vers fruitslaatje wat toch wel zou mogen voor het betaalde prijskaartje. Een gemiste kans voor een brunch waar duidelijk vraag naar is in Hasselt of elders.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Boulebaar bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Boulebaar geweest? Deel je ervaringen!