“Leuk concept, lekker eten, vriendelijke bediening”
Beoordeling van Boulebaar

Boulebaar
Geclassificeerd als nr. 22 van 294 Restaurants in Hasselt
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekkere 'tapas' style gerechtjes om met je tafelgenoten te delen. De gastvrouw is supervriendelijk en de bediening is snel en vlot. Aanraders: de mini raclette en de red velvet latte. Topplek!

Datum van bezoek: december 2018

26 december 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en heerlijke bordjes. Wat moet een mens nog meer hebben? Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2018
11 december 2018 beoordeeld

Heel leuke setting om te dineren of te lunchen (of om gewoon een koffietje te drinken). Persoonlijke ontvangst, met een briefje op de tafel! Leuk!
Op de kaart staan originele gerechtjes om te delen. Je kan ze kiezen per gerechtje, op je eigen tempo zonder dat er druk achter zit.
Als afsluiter genoten van een lekkere brownie met heerlijk vanille-ijs én een echte barista latte (= de lekkerste die we gedronken hebben in Hasselt!). Fijn dat er aandacht wordt besteed aan een goede koffie!
Doe zo verder! Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: december 2018
5 november 2018 beoordeeld

Tof interieur, vriendelijke en relaxte service.
Wij genoten eerst van een aperitief met groentendips en daarna van een lunchgerecht. Er is geen uitgebreide keuze, maar zowel vegetariërs als vleeseters komen aan hun trekken.
Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2018
20 oktober 2018 beoordeeld

kleine lekkere gerechtjes zodat je van veel kan proeven, vers bereid
vlotte en vriendelijke bediening
beperkte wijnkaart
de kok kent zijn kruiden en specerijen!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Boulebaar bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Boulebaar geweest? Deel je ervaringen!