Priceline
Expedia.comUS$ 93
Hotels.comUS$ 93
HurbUS$ 102
Beoordeeld op 26 juli 2022

Centrale locatie van hotel aan rand van centrum, dicht bij winkels/musea/restaurants. Hotel is recentelijk opgeknapt echter met slechte kwaliteit meubilair (bed/matras, vloerbedekking, sanitair). Onpraktische ingerichte kamer met weinig privacy tussen kamer en toilet-gedeelte. Ontbijt is smakelijk en goede prijs/kwaliteit echter ontbijtzaal sfeerloos en veel te klein.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 25 juli 2022

Staanlamp werkte niet. Dus de kindjes hadden geen licht.
Tv werkte niet, moeilijk om de kinderen dqn even tot rust te laten komen.
Verder was de kamer wel goed onderhouden en was er plaats genoeg voor 2 volw. En 2kids.
Ontbijt was lekker.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 27 juni 2022

Even goed navigeren om de ingang van de garage te ontdekken, vervolgens de lift naar het hotel met veel voorzieningen onder een dak. Restaurant, bar, sportclub grote lounge. Wel groot dus een beetje zoeken of het vragen aan het zeer service gerichte personeel. Prima ervaring geweest,

Beoordeeld op 26 juni 2022

Het bed, 2 losse matrassen die voortdurend uit elkaar gleden (kamer 510).
Ontbijt was tot 10.30. Op zich prima, maar het personeel sloot ook meteen om 10.30 het buffet, zonder te waaarschuwen of vragen: wilt u nog iets?
Onder het bed was niet gestofzuigd, er lag nog een paaseitje (al maanden?)
De roltrappen waren kapot.
Op de lift naar de entree hing een briefje dat hij kennelijk geregeld ook kapot was.
Ik ben eerder ook in het Park Inn in Leuven geweest, had gehoopt een zelfde fijne ervaring te hebben maar het viel helaas toch wat tegen.

Beoordeeld op 13 juni 2022

Leuk hotel, met een uitstekend ontbijt.
Het ontbijt werd geserveerd in het aanpalend hotel, de weg ernaar toe was niet duidelijk aangegeven.
Ondanks dat we samen met vrienden waren en ons gezegd werd dat we kamers langs elkaar kregen en het eigenlijk ook gewoon mogelijk was, maakte het een iets mindere ervaring. We hadden een aparte ingang voor 2 kamers. Helaas werd de andere kamer bezet door anderen die bij terugkomst best wel luidruchtig waren of was het de tussendeur?