PricelineUS$ 98
TravelocityUS$ 97
ZenHotels.comUS$ 108
Beoordeeld op 26 juni 2022

Het bed, 2 losse matrassen die voortdurend uit elkaar gleden (kamer 510).
Ontbijt was tot 10.30. Op zich prima, maar het personeel sloot ook meteen om 10.30 het buffet, zonder te waaarschuwen of vragen: wilt u nog iets?
Onder het bed was niet gestofzuigd, er lag nog een paaseitje (al maanden?)
De roltrappen waren kapot.
Op de lift naar de entree hing een briefje dat hij kennelijk geregeld ook kapot was.
Ik ben eerder ook in het Park Inn in Leuven geweest, had gehoopt een zelfde fijne ervaring te hebben maar het viel helaas toch wat tegen.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 13 juni 2022

Leuk hotel, met een uitstekend ontbijt.
Het ontbijt werd geserveerd in het aanpalend hotel, de weg ernaar toe was niet duidelijk aangegeven.
Ondanks dat we samen met vrienden waren en ons gezegd werd dat we kamers langs elkaar kregen en het eigenlijk ook gewoon mogelijk was, maakte het een iets mindere ervaring. We hadden een aparte ingang voor 2 kamers. Helaas werd de andere kamer bezet door anderen die bij terugkomst best wel luidruchtig waren of was het de tussendeur?

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 25 mei 2022

Mooie uitvalsbasis voor een citytrip, natuur dichtbij en leuk centrum in Hasselt.
Prima hotel midden in het centrum, helaas wel extra betalen voor de parkeergarage maar dat was al bekend. Toegang tot de fietssenstalling is gratis op verzoek.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 14 april 2022

We werden op een zeer vriendelijke manier ontvangen. Op vragen kwam snel een antwoord en voor een probleem werd een oplossing gezocht!
Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Ook met het dieet voor één van de kinderen werd zonder probleem rekening gehouden!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 5 april 2022

Het verblijf werd getypeerd door een hotel met veel defecten en gebreken. 3 x van kamer gewisseld. defecte Tv's lampen zitten los, koppen hangen scheef en personeel die matig getraind zijn. Buiten het hotel zijn alle roltrappen al langere tijd buiten gebruik en 's avonds zijn de lampen in de buitenlift defect.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken