Expedia.comUS$ 99
PricelineUS$ 100
ZenHotels.comUS$ 106
Beoordeeld op 5 april 2022

Het verblijf werd getypeerd door een hotel met veel defecten en gebreken. 3 x van kamer gewisseld. defecte Tv's lampen zitten los, koppen hangen scheef en personeel die matig getraind zijn. Buiten het hotel zijn alle roltrappen al langere tijd buiten gebruik en 's avonds zijn de lampen in de buitenlift defect.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 maart 2022 via mobiele applicatie

Ik had toch meer verwacht van ons verblijf. De basis was er, ontvangst ok en behulpzaam, maar niet meer dan dat. We kregen kamer waar in gerookt was, werd wel snel gewisseld, maar dit had vermeden kunnen worden, tafels beneden super vuil met kringen van glazen, terwijl ze al tijdje niet gebruikt werden, stank op de 2e kamer, ramen super vuil, technische alarmen op de gang met vervelende pieptoon, massa's stof op de kamer, roltrap kapot, lift degoutant vuil, ontbijt in ander hotel via een koud mini doolhof. We hebben ook nooit een factuur ontvangen.
Gelukkig was de ligging perfect, hebben we goed geslapen, was het ontbijt top en was de receptioniste in de namiddag super hartelijk met een top-smile. Dat is voor ons minstens even belangrijk. Maar bij een goede basis hoort ook onderhoud en hygiëne. En dat is duidelijk een werkpunt hier. Benieuwd of ik ook jullie standaard excuses krijg of als er écht iets gedaan wordt met de suggesties. Mvg

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 22 februari 2022

Netjes wel verwarring door sluiting locatie ivm Covid. Uit eindelijk was de locatie toch open. Tussen de 2 hotels gangen zeer koud. En tevens een minder goed ontvangst door niet werken van oa roltrappen. En personeel mag beter geschoold zijn. Alles vragen welke ik stelde moesten gevraagd worden aan andere. Tevens vreemd als de telefoon gaat ze die eerst opnemen en afhandelen terwijl je aan de balie staat en al wordt geholpen. Maar verder een mooi hotel op een mooie plek en netjes verzorgd.

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 februari 2022

We komen hier al enkele jaren omdat het hotel goed gelegen is, in het centrum dicht bij de winkels. Vorige keren zeer tevreden maar nu heel erg teleurgesteld. Het personeel heeft geen uniformiteit meer.In de kamer was geen warm water( douchen lukte dus niet). De wc bleef lopen wat een zeer storend geluid gaf(dit heeft mijn man gelukkig kunnen oplossen :)) en het bed was volledig ingevallen waardoor we steeds naar het midden rolden.( zonder overdrijven). Dit kan toch niet?

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 12 januari 2022

Netjes hotel op goede locatie in het centrum, nette kamers voorzien van airco. De badkamer is afgescheiden door een glazen schuifdeur ivm de beschikbare ruimte. Liever zou ik een gewone deur hebben.
Verder alles prima

Datum van verblijf: januari 2022