Beoordeeld op 11 maart 2019 via mobiele applicatie

Comfortabel 3 sterren hotel met familie kamers. Zeer goed bed en een zetelbed voor de kinderen afgescheiden door een wand. Centrum ligt op wandelafstand. Leuke extra is de toegang tot het zwembad en sauna.

Datum van verblijf: maart 2019
RadissonBluTeam, Guest Relations Manager van Park Inn By Radisson Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2019

Beste,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Park Inn by Radisson Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Park Inn by Radisson Hasselt

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt zeer centraal in Hasselt. Onder het hotel is een ruime parkeergarage.
De kamer zijn niet groot maar groot genoeg. De douche en wc zijn door hun glazen deur wat onhandig in verband met privacy.

Datum van verblijf: maart 2019

Park Inn by Radisson Hasselt

Beoordeeld op 23 februari 2019 via mobiele applicatie

Een comfortabel hotel met prima kamers en goede bedden. Op de hogere etages een mooi uitzicht over Hasselt. Goede WiFi en sfeerverlichting rond het bed welke instelbaar is van kleur, een koffiezetapparaat op de kamer. Minpuntje de opening van houder voor de kaart voor de kamer is in het donker zeer lastig te vinden.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
RadissonBluTeam, Guest Relations Manager van Park Inn By Radisson Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Beste,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Park Inn by Radisson Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Het Park Inn by Radisson Hasselt Team

Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Hotelkamer was niet zo groot maar wel proper en alles aanwezig. Ontbijt was heel uitgebreid en werd constant aangevuld. Top locatie, vlak in het centrum, 15 min wandelen van het station en dicht bij winkelstraten, resto's en café's. Wel even zoeken om de ingang te vinden, mag iets beter aangeduid worden.

Datum van verblijf: februari 2019
RadissonBluTeam, Guest Relations Manager van Park Inn By Radisson Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Beste Sarah,

Het Park Inn by Radisson Hasselt Team

Beoordeeld op 21 januari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
RadissonBluTeam, Guest Relations Manager van Park Inn By Radisson Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2019