“Een aanrader voor wie iets meer wil...”
Beoordeling van ROSS

ROSS
Geclassificeerd als nr. 1 van 268 Restaurants in Hasselt
13 oktober 2023 beoordeeld

Aangenaam verrast door de lekkere, dagvers klaargemaakte gerechten. We kozen voor het 5-gangenmenu. De gerechtjes zijn een streling voor de smaakpapillen en het oog. Een pluim voor chef-kok Glenn en ook voor de bediening van de 2 medewerkers. Een aanrader voor wie meer wil dan een doorsnee restaurant.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer

24 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzondere leuke sfeer bij aankomst. Hey hele team heet je welgemeend welkom.
Mooi restaurant met een leuke vibe.
Wij kozen het 5-gangenmenu en werden steeds opnieuw verrast. Heerlijke menu en bijzonder vriendelijke bediening. Niets is teveel!
Wij willen zeker nogmaals een bezoekje brengen! Chapeau voor het hele team!

Datum van bezoek: augustus 2023
15 februari 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten en gedronken!!! Wij gaan met plezier terug. Zeer correcte prijzen. Goede bediening.

Datum van bezoek: februari 2023
24 januari 2023 beoordeeld

Voor je het weet loop je voorbij dit pareltje ; een smalle, onopvallende gevel gaat volledig op in het straatbeeld. Maar eenmaal men binnen is, wacht de ene verrassing na de andere. Vriendelijke ontvangt door een jonge equipe, hip interieur, maar vooral bijzonder lekker eten. We kozen voor de lunchmenu en elke hap was een culinaire belevenis. Hoe lekker kan men een lunchmenu maken!? Bijzonder lekker dus!! Een must do adresje in Hasselt!

Datum van bezoek: januari 2023
7 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Starters zetten de toon al met heerlijke kokkels / curry , combinatie lam / ananas top .. voorgerecht eitje met buikspek en paddestoelen geweldig in zijn eenvoud , coquilles als tussengerecht ook verrassend met witloof / miso .. alles heeft ons gewoon ontzettend gesmaakt .. leuke achtergrond muziek wat toch ook altijd leuke surplus is . Vlotte vriendelijke bediening . Kortom wij komen terug als er plekje vrij is ..

Datum van bezoek: november 2022

Reizigers die ROSS bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In ROSS geweest? Deel je ervaringen!