“Vriendelijke bediening en gepassioneerde jonge kok ”
Beoordeling van ROSCH

ROSCH
Geclassificeerd als nr. 1 van 301 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag is het ons na enkele pogingen gelukt om langs te gaan voor de lunch.
We werden uiterst vriendelijk ontvangen door de spontane gastvrouw die ook nog gepassioneerde uitleg over de wijn geeft.
De lunch bestaat uit enkele hapjes, een voorgerecht en hoofdschotel en een tas koffie.

Datum van bezoek: juni 2019

9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg genoten van het verjaardagsetentje van Mijn zoon bij Rosch! We waren met 4 en hebben alles van de kaart geproefd: telkens weer verrast door de mooie presentatie, de originaliteit en de heerlijke smaken! Bediening top! Cocktails zeer lekker, Lekkere wijntjes (alvarinho)
De zoete verjaardagsverrassing was heel leuk!
Topadres in Hasselt!
Ik kom zeker terug voor de lunch op het terras!

Datum van bezoek: mei 2019
8 mei 2019 beoordeeld

zeer goed restaurant met superlekkere gerechten en een perfecte bediening en kok. zelden zo verfijnd gegeten!

20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend genoten van een zeer lekkere lunch en dit in een aangenaam kader.Zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en genoten van de kookkunsten van de chef!
Dit alles aan een zeer correcte prijs-kwaliteit verhouding.Als dessert is de dame blanche een echte aanrader.
Teruggaan is een vaststaand feit!

16 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de chef als de maître maken er een super concept van. Lekker eten en super bediening. Een aanrader. Duifje en kalfshersenen zijn mijn favorieten. Alsook hun Griekse wijn suggestie.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die ROSCH bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In ROSCH geweest? Deel je ervaringen!