“romantisch diner met 2!”
Beoordeling van ROSCH

ROSCH
Geclassificeerd als nr. 1 van 300 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld

zeer goed restaurant met superlekkere gerechten en een perfecte bediening en kok. zelden zo verfijnd gegeten!

20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend genoten van een zeer lekkere lunch en dit in een aangenaam kader.Zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en genoten van de kookkunsten van de chef!
Dit alles aan een zeer correcte prijs-kwaliteit verhouding.Als dessert is de dame blanche een echte aanrader.
Teruggaan is een vaststaand feit!

16 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de chef als de maître maken er een super concept van. Lekker eten en super bediening. Een aanrader. Duifje en kalfshersenen zijn mijn favorieten. Alsook hun Griekse wijn suggestie.

14 april 2019 beoordeeld

Voor mij de eerste keer zo smaakvol ge eten een echte verassing en dan nog uitgenodigd zijn door een vriendin super gewoon .

Datum van bezoek: maart 2019
9 april 2019 beoordeeld

Top ontvangst, jeugdig maar zeer attent en correct, charmante gastvrouw met kennis van zaken . Gerechten met ongelooflijk mooie combinaties, details om van te dromen, zeer mooie wijnkaart met te ontdekken pareltjes !
Jammer dat we dit restaurant niet eerder konden bezoeken, dit is een topchef gesteund door zeer veel charme van de gastvrouw !!! Dit mag je echt niet missen !!!!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die ROSCH bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In ROSCH geweest? Deel je ervaringen!