“1 woord = top”
Beoordeling van ROSCH

ROSCH
Geclassificeerd als nr. 1 van 294 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren voor het eerst langs geweest.. En we hebben al lang niet meer zooooooo lekker gegeten!
• vriendelijke bediening
• verassend lekkere menu
• prijs kwaliteit was goed
• het was TOP!

Jullie zien ons zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

zeer lekkere lunch, exotische toets, zeer vriendelijke bediening, prijs-kwaliteit zeer goed, er wordt rekening gehouden
met tijdsbeperking en voedselpreferenties

Datum van bezoek: januari 2019
3 januari 2019 beoordeeld

Heb hier gegeten op uitnodiging door een zaken relatie en niet daarom maar wel omdat het top was schrijf ik graag deze beoordeling.
Fantastisch ontvangst met de glimlach een professionele uitleg over de gerechten en wat een feest op het bord prachtig gepresenteerde gerechten en ongelooflijk lekker. Over de prijs kan ik geen oordeel geven aangezien ik genodigd was. Zeker een aanrader ik kom zeker terug met plezier naar dit adres!!
Hartelijk dank voor deze mooie ervaring !!

Datum van bezoek: december 2018
4 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke verrassende gerechtjes: streling voor het oog en smaakbommetjes!
Openingsuren zijn ondertussen helaas beperkt geworden...

Datum van bezoek: januari 2018
4 december 2018 beoordeeld

Zeer verrassende lunch, het plaatje klopt compleet ! Bij reservatie bleek dat het volzet was, maar de gastvrouw heeft alle moeite gedaan om ons vooraan in het restaurant een extra plaatsje te geven , aan de leuk versierde kerstboom . Voorgerecht en hoofdgerecht zeer orig8neel met ook aandacht voor extra groenten en verfijnde kruiding Erg hartelijke en no nonsens bediening door de gastvrouw , plaatje klopt volledig omdat ook het toilet bijzonder origineel is aangekleed...

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die ROSCH bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In ROSCH geweest? Deel je ervaringen!