“Bediening met een glimlach & hoogstaande keuken”
Beoordeling van ROSCH

ROSCH
Geclassificeerd als nr. 1 van 294 Restaurants in Hasselt
3 januari 2019 beoordeeld

Heb hier gegeten op uitnodiging door een zaken relatie en niet daarom maar wel omdat het top was schrijf ik graag deze beoordeling.
Fantastisch ontvangst met de glimlach een professionele uitleg over de gerechten en wat een feest op het bord prachtig gepresenteerde gerechten en ongelooflijk lekker. Over de prijs kan ik geen oordeel geven aangezien ik genodigd was. Zeker een aanrader ik kom zeker terug met plezier naar dit adres!!
Hartelijk dank voor deze mooie ervaring !!

Datum van bezoek: december 2018

4 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke verrassende gerechtjes: streling voor het oog en smaakbommetjes!
Openingsuren zijn ondertussen helaas beperkt geworden...

Datum van bezoek: januari 2018
4 december 2018 beoordeeld

Zeer verrassende lunch, het plaatje klopt compleet ! Bij reservatie bleek dat het volzet was, maar de gastvrouw heeft alle moeite gedaan om ons vooraan in het restaurant een extra plaatsje te geven , aan de leuk versierde kerstboom . Voorgerecht en hoofdgerecht zeer orig8neel met ook aandacht voor extra groenten en verfijnde kruiding Erg hartelijke en no nonsens bediening door de gastvrouw , plaatje klopt volledig omdat ook het toilet bijzonder origineel is aangekleed...

Datum van bezoek: december 2018
3 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onthaald geweest met de glimlach, bediend met de glimlach, uitleg gekregen met de glimlach en wij genoten met de glimlach. Zeer lekker gegeten tegen een correcte prijs. Er werden ons zeer lekkere wijnen aangeprezen. Sfeervolle omgeving om heerlijk te genieten. Topadres, wij komen hier terug.

Datum van bezoek: november 2018
22 november 2018 beoordeeld

Gezellige kleine zaak in de hipste buurt van Hasselt. Rosch gaat terug naar de basis, geen opeengepakte tafels en stoelen om toch maar zoveel mogelijk couverts te kunnen bedienen, een eenvoudige kaart, een eenvoudig lunchmenu én (de nieuwe trend) beperkte openingsuren. Je kan hier dus niet op zaterdag of zondag terecht. Dit maakt het echter wel mogelijk dat het koppel dat de zaak uitbaat dit zonder extra werkkrachten kan doen. Er is geen nood aan extra personeel wat met de loonkost in België voor veel bedrijven, en uiteraard ook in de horeca, een immens probleem aan het worden is. Je moet het natuurlijk gedaan krijgen bij je klanten maar dat lukt blijkbaar. Het eten is daarnaast uitstekend, de porties in het zeer betaalbare lunchmenu zijn meer dan voldoende (vaak is het omgekeerd), de bediening door de gastvrouw is zeer vriendelijk en oprecht warm. Je voelt je dan ook zeer welkom en geapprecieerd als klant. En dat is de bedoeling natuurlijk. Kortom : een pluim voor de keuken én de zaal. Zeker tot een volgende keer.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die ROSCH bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In ROSCH geweest? Deel je ervaringen!