“Goede brasserie.”
Beoordeling van DE STROOBANDER

DE STROOBANDER
Geclassificeerd als nr. 15 van 309 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld

Een zeer degelijke brasserie met vriendelijke bediening, lekker eten en zeker ook kindvriendelijk (kinderstoel, onderlegger en potloodjes om te kleuren). Zeker een aanrader als je met kleine kindjes "snel" iets wil komen eten. Er is ook een speeltuin op het pleintje waar je grotere kinderen kan laten spelen.

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld

Gemoedelijke brasserie, kan je zowel binnen als op in de veranda eten. Een echte aanrader hier zijn de spareribs, zoet. Super lekker, Je krijgt het niet op. Een flinke portie.

Datum van bezoek: juni 2019
2 augustus 2019 beoordeeld

Al jaren niet meer geweest omdat het vroeger een keer was tegengevallen en men niet kan reserveren. Maar zonder kinderen hebben we het vorig weekend nog eens geprobeerd. Ik blijf het systeem een beetje vreemd vinden : geen reservatie mogelijk en gewoon aanschuiven tot men aan de toog geraakt en er een plaatsje vrij is. We hadden dus tijd zat en het duurde 'maar' een veertig minuten voordat we aan tafel zaten, een drankje aan de bar niet meegerekend. Voor de rest waren we zeer tevreden : heel vriendelijk personeel (dat trouwens geen momenteel stil stond) en lekker eten. De porties zijn trouwens heel ruim en zeker het geld waard. Zeker voor herhaling vatbaar als we nog eens willen gaan eten en geen haast hebben...

2 augustus 2019 beoordeeld

We zijn hier met 2 personen komen eten in de hoop een nieuw adresje te ontdekken want de recenties waren goed. Het eten? Jammer als je moet zeggen dat als je zelf gekookt had het beter was geweest. En ik ben niet eens een goeie kok. Er zat geen smaak aan het eten, het leek eten uit een grootkeuken. We hebben 3 keer moeten vragen naar de rekening. Ze zagen ons wel, knikten ter bevestiging maar we hebben na een kwartier pas de rekening gekregen en nog een kwartier later kwam er pas iemand voor de betaling,want dat ging niet tegelijkertijd. Ze doen wel hun best maar ik had de indruk dat ze omdebemamd waren en daardoor alles snel snel moest gaan. Maar da's niet wat ik verwacht op restaurant. Jammer maar ik ga niet meer terug.

22 juli 2019 beoordeeld

Een gezellige drukte, waar veel mensen een aperitiefje aan de bar voor over hebben! Super vriendelijke bediening, heerlijk eten, een absolute aanrader voor iemand die van goed vlees, een lekkere steak of sappige ribbetjes houdt!! Hier kom je graag terug!

Reizigers die DE STROOBANDER bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In DE STROOBANDER geweest? Deel je ervaringen!